Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.32633/eb.3.11

Primjena suvremenih nastavnih strategija u nastavi Prirode tijekom realizacije nastavne jedinice Sjemenka - Klijanje

Marina Balažinec orcid id orcid.org/0000-0001-9762-0668 ; III. Osnovna škola Varaždin, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 889 Kb

str. 177-182

preuzimanja: 2.282

citiraj


Sažetak

Suvremena nastava stavlja učenike u središte nastavnog procesa, a cilj joj je podučiti učenike kako primijeniti stečena znanja u životnim situacijama i pripremiti ih na život koji zahtjeva snalažljivost i brzu prilagodbu. Da bi stekli znanje i vještine učenici prije svega trebaju biti motivirani za rad i učenje. U svojoj praksi koristim niz suvremenih nastavnih strategija koje mi pomažu da motiviram učenike i da osmislim zanimljive nastavne satove u kojima će učenici aktivno sudjelovati. Rad pruža prikaz obrade nastavnog sata Sjemenka-klijanje u petom razredu osnovne škole uz pomoć nastavnih strategija. U radu su opisane nastavne strategije: Oluja ideja, Proučavanje slučaja (engl. Case study) i Didaktičke igra Tabu s ciljem prenošenja i dijeljenja ideja, iskustva, različitih metoda i strategija obrade nastavnog gradiva među kolegama. Anketnim listićima ispitano je mišljenja učenika o etapi obrade izvedene pomoću nastavne strategije Proučavanje slučaja, a rezultati su pokazali da učenike najviše veseli praktični rad, a nastavna strategija Proučavanje slučaja u njima budi pozitivne osjećaje što je izuzetno bitno za motivaciju učenika.

Ključne riječi

nastavna strategija Proučavanje slučaja; struktura istraživačkog rada; utjecaj strukture tla na zadržavanje vode; motivacija

Hrčak ID:

192689

URI

https://hrcak.srce.hr/192689

Datum izdavanja:

27.12.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.806 *