Skip to the main content

Preliminary communication

Čimbenici učinkovitosti škola

Antea Čilić ; Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru


Full text: croatian PDF 745 Kb

downloads: 648

cite


Abstract

Učinkovitost je škola kao područje istraživanja poznato još od šezdesetih godina prošloga stoljeća. Ključni je cilj istraživača učinkovitih škola identificirati čimbenike učinkovitosti škola, odnosno spoznati koje kriterije škola treba zadovoljiti da bi bila učinkovita. Glavna je svrha rada utvrditi doprinos čimbenika: vođenje, školska klima, praćenje i ocjenjivanje učeničkoga napretka i uključenost roditelja u ukupnu učinkovitost. Rezultati su pokazali kako svi ispitani čimbenici pridonose općoj učinkovitosti škola, ali su dimenzije školska klima i vođenje procijenjene kao one koje imaju najveći doprinos.

Keywords

učinkovitost škola; vođenje; školska klima; praćenje i ocjenjivanje učeničkoga napretka; uključenost roditelja

Hrčak ID:

199698

URI

https://hrcak.srce.hr/199698

Publication date:

16.4.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 1.721 *