Skip to the main content

Review article

STAVOVI POTROŠAČA O EKOLOŠKI UZGOJENOJ HRANI I IMPLIKACIJE NA UGOSTITELJSTVO

Ivona Križanec
Dina Lončarić orcid id orcid.org/0000-0003-2285-0252 ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, Opatija, Hrvatska
Lidija Bagarić orcid id orcid.org/0000-0002-1203-0050 ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, Opatija, Hrvatska


Full text: croatian pdf 80 Kb

page 99-110

downloads: 1.240

cite


Abstract

Svrha ovoga rada jest spoznati stavove hrvatskih potrošača prema ekološki uzgojenoj, odnosno organskoj hrani te utvrditi njihov odnos prema ponudi takve hrane u ugostiteljskim objektima. Empirijsko istraživanje provedeno je metodom anketnog ispitivanja na prigodnom uzorku s područja Republike Hrvatske. Istraživanje je pokazalo da većina hrvatskih potrošača rijetko kupuje organsku hranu, ali da prema istoj ipak imaju pozitivne stavove. Istraživanjem je utvrđeno da je najčešći motiv za kupnju ekološki uzgojene hrane povezan sa zdravljem, dok se kao najčešći razlog za odustajanje od kupnje ekološki uzgojene hrane navode više cijene ekološki uzgojene hrane u odnosu na konvencionalno uzgojenu hranu. Nadalje, iako većina ispitanika nije sklona konzumaciju ekološki uzgojene hrane u ugostiteljskim objektima, utvrđeno je da bi ispitanici koji češće kupuju i konzumiraju ekološki uzgojenu hranu, željeli da se ona nudi i u ugostiteljskim objektima te da su spremni za nju platiti više.

Keywords

potrošači; stavovi potrošača; ekološki uzgojena hrana; ugostiteljstvo.

Hrčak ID:

216538

URI

https://hrcak.srce.hr/216538

Publication date:

31.12.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 2.529 *