Skip to the main content

Review article

KAKO BUDUĆI NASTAVNICI ENGLESKOG JEZIKA VIDE SVOJU ULOGU U NASTAVI: STUDIJA SLUČAJA NA SVEUČILIŠTU U MOSTARU

Izabela Dankić ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Mostar
Lidija Mustapić ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Mostar


Full text: croatian pdf 44 Kb

page 225-225

downloads: 122

cite

Full text: english pdf 158 Kb

page 216-224

downloads: 126

cite


Abstract

Svrha je ovoga rada istražiti kako budući nastavnici engleskoga jezika
vide svoju ulogu pri podučavanju engleskoga kao stranoga jezika. Analizirali
smo seminarske radove 20 studenata četvrte godine na Fakultetu filozofskih
i humanističkih znanosti Sveučilišta u Mostaru i sugerirali kako
oni vide svoju ulogu u nastavi – kao autoritet, pomagača ili kao kombinaciju
prethodno navedenoga. Također izlažemo zanimljivu diskusiju iz
perspektive suvremenih teorija o obrazovanju.

Keywords

Hrčak ID:

231867

URI

https://hrcak.srce.hr/231867

Publication date:

19.12.2006.

Article data in other languages: english

Visits: 817 *