Review article
KAKO BUDUĆI NASTAVNICI ENGLESKOG JEZIKA
VIDE SVOJU ULOGU U NASTAVI: STUDIJA
SLUČAJA NA SVEUČILIŠTU U MOSTARU
Izabela Dankić
; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Mostar
Lidija Mustapić
; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Mostar
Full text: croatian pdf 44 Kb
page 225-225
downloads: 122
cite
APA 6th Edition
Dankić, I. & Mustapić, L. (2006). KAKO BUDUĆI NASTAVNICI ENGLESKOG JEZIKA
VIDE SVOJU ULOGU U NASTAVI: STUDIJA
SLUČAJA NA SVEUČILIŠTU U MOSTARU. Hum, (1), 225-225. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/231867
MLA 8th Edition
Dankić, Izabela and Lidija Mustapić. "KAKO BUDUĆI NASTAVNICI ENGLESKOG JEZIKA
VIDE SVOJU ULOGU U NASTAVI: STUDIJA
SLUČAJA NA SVEUČILIŠTU U MOSTARU." Hum, vol. , no. 1, 2006, pp. 225-225. https://hrcak.srce.hr/231867. Accessed 12 May 2024.
Chicago 17th Edition
Dankić, Izabela and Lidija Mustapić. "KAKO BUDUĆI NASTAVNICI ENGLESKOG JEZIKA
VIDE SVOJU ULOGU U NASTAVI: STUDIJA
SLUČAJA NA SVEUČILIŠTU U MOSTARU." Hum , no. 1 (2006): 225-225. https://hrcak.srce.hr/231867
Harvard
Dankić, I., and Mustapić, L. (2006). 'KAKO BUDUĆI NASTAVNICI ENGLESKOG JEZIKA
VIDE SVOJU ULOGU U NASTAVI: STUDIJA
SLUČAJA NA SVEUČILIŠTU U MOSTARU', Hum, (1), pp. 225-225. Available at: https://hrcak.srce.hr/231867 (Accessed 12 May 2024)
Vancouver
Dankić I, Mustapić L. KAKO BUDUĆI NASTAVNICI ENGLESKOG JEZIKA
VIDE SVOJU ULOGU U NASTAVI: STUDIJA
SLUČAJA NA SVEUČILIŠTU U MOSTARU. Hum [Internet]. 2006 [cited 2024 May 12];(1):225-225. Available from: https://hrcak.srce.hr/231867
IEEE
I. Dankić and L. Mustapić, "KAKO BUDUĆI NASTAVNICI ENGLESKOG JEZIKA
VIDE SVOJU ULOGU U NASTAVI: STUDIJA
SLUČAJA NA SVEUČILIŠTU U MOSTARU", Hum, vol., no. 1, pp. 225-225, 2006. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/231867. [Accessed: 12 May 2024]
Full text: english pdf 158 Kb
page 216-224
downloads: 126
cite
APA 6th Edition
Dankić, I. & Mustapić, L. (2006). KAKO BUDUĆI NASTAVNICI ENGLESKOG JEZIKA
VIDE SVOJU ULOGU U NASTAVI: STUDIJA
SLUČAJA NA SVEUČILIŠTU U MOSTARU. Hum, (1), 225-225. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/231867
MLA 8th Edition
Dankić, Izabela and Lidija Mustapić. "KAKO BUDUĆI NASTAVNICI ENGLESKOG JEZIKA
VIDE SVOJU ULOGU U NASTAVI: STUDIJA
SLUČAJA NA SVEUČILIŠTU U MOSTARU." Hum, vol. , no. 1, 2006, pp. 225-225. https://hrcak.srce.hr/231867. Accessed 12 May 2024.
Chicago 17th Edition
Dankić, Izabela and Lidija Mustapić. "KAKO BUDUĆI NASTAVNICI ENGLESKOG JEZIKA
VIDE SVOJU ULOGU U NASTAVI: STUDIJA
SLUČAJA NA SVEUČILIŠTU U MOSTARU." Hum , no. 1 (2006): 225-225. https://hrcak.srce.hr/231867
Harvard
Dankić, I., and Mustapić, L. (2006). 'KAKO BUDUĆI NASTAVNICI ENGLESKOG JEZIKA
VIDE SVOJU ULOGU U NASTAVI: STUDIJA
SLUČAJA NA SVEUČILIŠTU U MOSTARU', Hum, (1), pp. 225-225. Available at: https://hrcak.srce.hr/231867 (Accessed 12 May 2024)
Vancouver
Dankić I, Mustapić L. KAKO BUDUĆI NASTAVNICI ENGLESKOG JEZIKA
VIDE SVOJU ULOGU U NASTAVI: STUDIJA
SLUČAJA NA SVEUČILIŠTU U MOSTARU. Hum [Internet]. 2006 [cited 2024 May 12];(1):225-225. Available from: https://hrcak.srce.hr/231867
IEEE
I. Dankić and L. Mustapić, "KAKO BUDUĆI NASTAVNICI ENGLESKOG JEZIKA
VIDE SVOJU ULOGU U NASTAVI: STUDIJA
SLUČAJA NA SVEUČILIŠTU U MOSTARU", Hum, vol., no. 1, pp. 225-225, 2006. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/231867. [Accessed: 12 May 2024]
Abstract
Svrha je ovoga rada istražiti kako budući nastavnici engleskoga jezika
vide svoju ulogu pri podučavanju engleskoga kao stranoga jezika. Analizirali
smo seminarske radove 20 studenata četvrte godine na Fakultetu filozofskih
i humanističkih znanosti Sveučilišta u Mostaru i sugerirali kako
oni vide svoju ulogu u nastavi – kao autoritet, pomagača ili kao kombinaciju
prethodno navedenoga. Također izlažemo zanimljivu diskusiju iz
perspektive suvremenih teorija o obrazovanju.
Keywords
Hrčak ID:
231867
URI
https://hrcak.srce.hr/231867
Publication date:
19.12.2006.
Article data in other languages:
english
Visits: 817
*