Skip to the main content

Professional paper

MONTESSORI PEDAGOGIKA I AUTIZAM

Lucija Novšak ; Osnovna šola dr. Mihajla Rostoharja Krško, Slovenija


Full text: croatian pdf 294 Kb

page 75-81

downloads: 1.137

cite


Abstract

Različiti pedagoški sustavi i filozofije podučavanja djeci na jedinstveni način omogućuju stjecanje znanja i jačanje jakih područja. Jedno on njih je i Montessori pedagogika koja naglašava individualnost djeteta i koja se temelji na razvojnim potrebama djeteta. Njena značajka jest strukturirano okruženje u kojem se djeca ili učenik susreće s materijalima odnosno pomagalima pomoću kojih se stvaraju različita okruženja. Upravo to pripremljeno okruženje i strukturirani materijali slijede osobine djece sa smetnjama autističkog spektra. Svrha članka je prikazati značajke Montessori pedagogike i osobine odnosno funkcioniranje djece sa smetnjama autističkog spektra i na konkretnom primjeru odrediti zajedničke značajke.

Keywords

Montessori pedagogika; smetnje autističkog spektra (dalje u tekstu MAS); okruženje; materijal.

Hrčak ID:

236566

URI

https://hrcak.srce.hr/236566

Publication date:

19.5.2020.

Visits: 2.697 *