Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.38190/ope.10.2.6

Zadovoljstvo studenata Tehničkog veleučilišta u Zagrebu provođenjem online nastave

Lucija Bačić ; Zagreb University of Applied Sciences
Marija Krstinić ; Zagreb University of Applied Sciences


Full text: croatian pdf 848 Kb

page 34-42

downloads: 760

cite


Abstract

Epidemija uzrokovana virusom Covid-19 aktualizirala je potrebu za otkrivanjem različitih metoda kao i procjenom uspješnosti poučavanja „na daljinu“. Nastavnici i studenti diljem svijeta su se suočili s možda i najvećim izazovom dosad, u kratkom vremenu se prilagoditi dostupnim platformama i jednako tako prihvatiti kako prednosti tako i mane virtualne nastave. Ova epidemija je zapravo i proširila jaz između onih koji mogu pristupiti mogućnostima digitalnog učenja i onih koji su isključeni jer se nisu svi jednako uspješno prilagodili. Isto tako se mora naglasiti da dobro iskustvo online učenja nije nužno vezano uz tehnologiju koju izabiremo, već uz način na koji se nastavnici i studenti posvete tom podučavanju, pogotovo kada je riječ o učenju stranog jezika. U ovom radu provedeno je istraživanje na uzorku od 120 redovnih i izvanrednih studenata 2. godine Strojarskog odjela Tehničkog veleučilišta u Zagrebu, u travnju i svibnju 2020. godine. Ciljevi istraživanja su pokazati stupanj zadovoljstva, odnosno nezadovoljstva studenata Tehničkog veleučilišta kao i utvrditi stupanj težine savladavanja stranog jezika online nastavom. Istraživanje je provedeno anketnim upitnikom na temelju kojeg će se izračunom relativnih frekvencija utvrditi navedeni ciljevi.

Keywords

online nastava; klasična nastava; učenje stranog jezika; motivacija

Hrčak ID:

248111

URI

https://hrcak.srce.hr/248111

Publication date:

17.12.2020.

Article data in other languages: english

Visits: 2.247 *