Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.32914/i.53.3-4.4

ONLINE VJEŽBE NJEMAČKOG JEZIKA – DODANA DIDAKTIČKA VRIJEDNOST ILI USPJEŠNA KOMUNIKACIJSKA MARKETINŠKA STRATEGIJA?

Andreja Retelj ; Faculty of Philosophy, University of Ljubljana, Ljubljana, Slovenia


Full text: german pdf 774 Kb

page 171-183

downloads: 329

cite

Full text: croatian pdf 774 Kb

page 171-183

downloads: 1.026

cite


Abstract

Sažetak
Cilj znanstvenog istraživanja prikazanog u ovome radu bio je analizirati popratne online vježbe u 4 aspekta: kvantitativni aspekt, oblici vježbi, poticanje jezičnih vještina i taksonomija ciljeva učenja. Korpus se sastoji od 820 online vježbi, koje služe kao dodatni materijali za sedam različitih paketa udžbenika na razinama A1, A2, B1, ukupno za 21 udžbenik. Analiza online vježbi pokazuje da se usprkos velikome broju online vježbi pretežno potiču gramatičke strukture i rječnik, što ide ruku pod ruku s najnižim razinama taksonomije, koje se ostvaruju pomoću online vježbi. Popratne online vježbe zasad još ne omogućuju raznolike načine učenja jer su ustanovljena samo četiri različita oblika vježbi.

Keywords

online vježbe; udžbenici; njemački kao strani jezik; gramatika; vokabular

Hrčak ID:

249514

URI

https://hrcak.srce.hr/249514

Publication date:

30.12.2020.

Article data in other languages: german

Visits: 2.567 *