Skip to the main content

Review article

MOGUĆNOST KONSTITUIRANJA TEORIJE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA

Haris Cerić ; Fakultet političkih nauka Univerziteta u Sarajevu


Full text: croatian pdf 224 Kb

page 49-62

downloads: 3.007

cite


Abstract

U pogledu određenja pojma inkluzivno obrazovanje postoje različita, često i suprostavljena gledišta. O inkluzivnom obrazovanju govori se kao o konceptu, pokretu, teoriji, filozofiji, obrazovnoj politici, obrazovnoj praksi itd. Nakana je ovoga teksta da se razmotri mogućnost konstituiranja inkluzivnog obrazovanja kao teorije u okviru opće znanosti o odgoju, uzimajući, pri tome za polazište, u prvom redu, Kuhn-ovu teoriju znanstvenih revolucija kao i neke teze kritičke teorije i kritičke znanosti o odgoju.

Keywords

inkluzivno obrazovanje; kritička teorija; kritička znanost o odgoju; Kuhnova teorija znanstvenih revolucija; medicinsko-psihološka paradigma; post-pozitivistička paradigma

Hrčak ID:

25800

URI

https://hrcak.srce.hr/25800

Publication date:

30.6.2008.

Article data in other languages: english italian

Visits: 5.903 *