Pregledni rad
MOGUĆNOST KONSTITUIRANJA TEORIJE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA
Haris Cerić
; Fakultet političkih nauka Univerziteta u Sarajevu
Sažetak
U pogledu određenja pojma inkluzivno obrazovanje postoje različita, često i suprostavljena gledišta. O inkluzivnom obrazovanju govori se kao o konceptu, pokretu, teoriji, filozofiji, obrazovnoj politici, obrazovnoj praksi itd. Nakana je ovoga teksta da se razmotri mogućnost konstituiranja inkluzivnog obrazovanja kao teorije u okviru opće znanosti o odgoju, uzimajući, pri tome za polazište, u prvom redu, Kuhn-ovu teoriju znanstvenih revolucija kao i neke teze kritičke teorije i kritičke znanosti o odgoju.
Ključne riječi
inkluzivno obrazovanje; kritička teorija; kritička znanost o odgoju; Kuhnova teorija znanstvenih revolucija; medicinsko-psihološka paradigma; post-pozitivistička paradigma
Hrčak ID:
25800
URI
Datum izdavanja:
30.6.2008.
Posjeta: 5.903 *