Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

MOGUĆNOST KONSTITUIRANJA TEORIJE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA

Haris Cerić ; Fakultet političkih nauka Univerziteta u Sarajevu


Puni tekst: hrvatski pdf 224 Kb

str. 49-62

preuzimanja: 3.007

citiraj


Sažetak

U pogledu određenja pojma inkluzivno obrazovanje postoje različita, često i suprostavljena gledišta. O inkluzivnom obrazovanju govori se kao o konceptu, pokretu, teoriji, filozofiji, obrazovnoj politici, obrazovnoj praksi itd. Nakana je ovoga teksta da se razmotri mogućnost konstituiranja inkluzivnog obrazovanja kao teorije u okviru opće znanosti o odgoju, uzimajući, pri tome za polazište, u prvom redu, Kuhn-ovu teoriju znanstvenih revolucija kao i neke teze kritičke teorije i kritičke znanosti o odgoju.

Ključne riječi

inkluzivno obrazovanje; kritička teorija; kritička znanost o odgoju; Kuhnova teorija znanstvenih revolucija; medicinsko-psihološka paradigma; post-pozitivistička paradigma

Hrčak ID:

25800

URI

https://hrcak.srce.hr/25800

Datum izdavanja:

30.6.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski talijanski

Posjeta: 5.903 *