Professional paper
UČENJE SLOVA KROZ POKRET
Nina Taler
; Osnovna škola Škofja Loka
Abstract
Sažetak: Radim kao učiteljica razredne nastave u Osnovnoj školi Škofja Loka-Mesto. U ovom članku pišem o tome kako učenici kroz pokret mogu naučiti precizno pisati velika tiskana slova tijekom kretanja i dobro zapamtiti redoslijed pisanja pojedinačnih linija u slovu. Zahvaljujući ovakvom načinu učenja istodobno stječu i iskustvo sudjelovanja, jer se rad odvija u parovima i grupama. U svom zapisu precizno opisujem učenje slova kroz pokret pri podučavanju prvaša. Osim kretanja koje je stalno prisutno u mojoj učionici tijekom učenja, veliki naglasak stavljam i na rad u parovima te grupama. Zahvaljujući uključivanju kretanja u nastavu učenici više pamte, a radom u parovima i grupama jačaju vještine suradnje koje će im dobro doći u daljnjem obrazovanju te na radnim mjestima. Budući da učenici uživaju u ovakvim aktivnostima, njihovi radni rezultati su također odlični, jer s pozitivnom energijom i motivacijom pristupaju radu.U nastavku precizno opisujem kako konkretno uvodim kretanje u proces učenja velikih tiskanih slova u prvom razredu devetogodišnje osnovne škole, gdje dijelim učenike u parove i grupe. Osim toga, također detaljno objašnjavam tijek rada po pojedinim stanicama. Neka nastava bude isprepletena kretanjem i radom u parovima te skupinama. Stjecanje čvrstog znanja te izgradnja i jačanje vještina suradnje predstavljaju odskočnu dasku za naše učenike.
Keywords
Hrčak ID:
267386
URI
Publication date:
1.2.2022.
Visits: 1.033 *