Professional paper
SVIJET DIDAKTIČKIH IGRAČA JE MALO DRUGAČIJI
Julija Grm
; OŠ FRANA ROŠA, Cesta na Dobrovo 114, Celje
Abstract
Igra predstavlja raznoliku paletu aktivnosti za dijete ili odraslu osobu. Dječju igru karakteriziraju univerzalna obilježja i posebnosti. Mijenja se s dobi i razvojem djeteta. U nastavi kao organiziranom i promišljenom odgojno-obrazovnom procesu, odgojno-obrazovni ciljevi i zadaci mogu se ostvariti korištenjem didaktičkih igara. Didaktička igra je igra s određenim ciljem i zadatkom, s odabranim i organiziranim pravilima i sadržajem. Potiče aktivnosti kod učenika koje im pomažu u učenju i razvoju vještina. Prilikom planiranja didaktičke igre važno je poznavati karakteristike igre i njezine razvojne faze. Potrebno je polaziti od djetetovih interesa, sposobnosti i osobnog stava prema igri te provjeriti njezin odgojni učinak. Uz pomoć novih ideja, didaktičke igre mogu se izraditi od otpadnog materijala (papir, drvo i plastika) koji je toliko koristan za daljnju upotrebu. U diplomskom radu prezentirani su kriterijski utemeljeni prijedlozi za izradu didaktičkih igara iz područja matematike, slovenskog, upoznavanja okoliša i društva. Tijekom izrade takvih proizvoda treniramo tehnološke postupke, tehničku kreativnost, upoznajemo se s raznim alatima, priborom, materijalima te istovremeno izrađujemo proizvode.
Keywords
didaktičke igračke, djeca, ambalažni otpad.
Hrčak ID:
267984
URI
Publication date:
1.2.2022.
Visits: 731 *