Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.46672/aet.8.2.2

Koncept održive mode generacije “Z“

Ana Markuz orcid id orcid.org/0000-0001-8839-5585 ; Ministry of Regional Development and EU Funds, Republic of Croatia
Mihael Plećaš orcid id orcid.org/0000-0002-8971-2543 ; Libertas International University, Zagreb, Croatia
Doroteja Ban ; VERN University, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 613 Kb

versions

page 169-193

downloads: 290

cite

Full text: english pdf 613 Kb

versions

page 169-193

downloads: 192

cite


Abstract

Preobrazba mode na održivu zahtjev je koji pred proizvođače, dizajnere i cijelu modnu industriju postavlja generacija Z, koja je odgojem oslobođena od svih tabu tema, snažno podupire različitosti te ozbiljno korača prema promjenama skrojenim po svojoj mjeri, pritišćući tako oblikovanje modne industrije prema principima održivog razvoja. Svijest o ograničenim resursima na Zemlji kod ove je generacije na visokoj razini i postoje dobre predispozicije da upravo ona bude ta koja će vrlo brzo, za razliku od generacije Y, dovesti modu na puno održiviju razinu, a kao što se to potvrđuje u radu, za to im neće nedostajati ni hrabrosti ni volje.

Keywords

generacija Z; održiva moda; održivi razvoj; preobrazba modne industrije

Hrčak ID:

288229

URI

https://hrcak.srce.hr/288229

Publication date:

22.12.2022.

Article data in other languages: english

Visits: 1.051 *