Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.46672/aet.8.2.2
Koncept održive mode generacije “Z“
Ana Markuz
orcid.org/0000-0001-8839-5585
; Ministarstvo regionalnog razvoja i EU fondova, Republika Hrvatska
Mihael Plećaš
orcid.org/0000-0002-8971-2543
; Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, Hrvatska
Doroteja Ban
; Sveučilište VERN, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Preobrazba mode na održivu zahtjev je koji pred proizvođače, dizajnere i cijelu modnu industriju postavlja generacija Z, koja je odgojem oslobođena od svih tabu tema, snažno podupire različitosti te ozbiljno korača prema promjenama skrojenim po svojoj mjeri, pritišćući tako oblikovanje modne industrije prema principima održivog razvoja. Svijest o ograničenim resursima na Zemlji kod ove je generacije na visokoj razini i postoje dobre predispozicije da upravo ona bude ta koja će vrlo brzo, za razliku od generacije Y, dovesti modu na puno održiviju razinu, a kao što se to potvrđuje u radu, za to im neće nedostajati ni hrabrosti ni volje.
Ključne riječi
generacija Z; održiva moda; održivi razvoj; preobrazba modne industrije
Hrčak ID:
288229
URI
Datum izdavanja:
22.12.2022.
Posjeta: 1.949 *