Professional paper
TRENING SOCIJALNIH VJEŠTINA U SLUČAJU UČENIKA S DEFICITIMA U POJEDINIM PODRUČJIMA UČENJA TE POREMEĆAJEM PAŽNJE I HIPERAKTIVNOSTI
Barbara Vindiš Bratušek
; OŠ dr. Ljudevita Pivka, Ptuj
Abstract
U članku se usredotočujemo na područje socijalnih vještina te tako detaljnije opisujemo poteškoće djece s deficitima u pojedinim područjima učenja u kombinaciji s poremećajem pažnje i hiperaktivnosti u području socijalnih vještina, koji dovode do poteškoća u području socijalne uključenosti i socijalnog funkcioniranja općenito. U ovom članku rasvjetljavamo poteškoće učenika s posebnim potrebama kod kojih postoji složena dijagnostika deficita u pojedinim područjima učenja i poremećaja pažnje s hiperaktivnošću u području socijalne uključenosti, koji se odražavaju i na razini emocionalnog funkcioniranja. Svrha teorijskog okvira nije samo prikaz učeničkih poteškoća i obilježja deficita, već i ocrtavanje bitnih činitelja koji poticajno/inhibirajuće djeluju na funkcioniranje djece s takvim deficitima te prikaz mogućih strategija i metoda pomoći.
Keywords
Hrčak ID:
290694
URI
Publication date:
1.3.2023.
Visits: 857 *