Skip to the main content

Professional paper

TRENING SOCIJALNIH VJEŠTINA U SLUČAJU UČENIKA S DEFICITIMA U POJEDINIM PODRUČJIMA UČENJA TE POREMEĆAJEM PAŽNJE I HIPERAKTIVNOSTI

Barbara Vindiš Bratušek ; OŠ dr. Ljudevita Pivka, Ptuj


Full text: croatian pdf 321 Kb

page 571-580

downloads: 529

cite


Abstract

U članku se usredotočujemo na područje socijalnih vještina te tako detaljnije opisujemo poteškoće djece s deficitima u pojedinim područjima učenja u kombinaciji s poremećajem pažnje i hiperaktivnosti u području socijalnih vještina, koji dovode do poteškoća u području socijalne uključenosti i socijalnog funkcioniranja općenito. U ovom članku rasvjetljavamo poteškoće učenika s posebnim potrebama kod kojih postoji složena dijagnostika deficita u pojedinim područjima učenja i poremećaja pažnje s hiperaktivnošću u području socijalne uključenosti, koji se odražavaju i na razini emocionalnog funkcioniranja. Svrha teorijskog okvira nije samo prikaz učeničkih poteškoća i obilježja deficita, već i ocrtavanje bitnih činitelja koji poticajno/inhibirajuće djeluju na funkcioniranje djece s takvim deficitima te prikaz mogućih strategija i metoda pomoći.

Keywords

deficiti u pojedinim područjima učenja, poremećaj pažnje i hiperaktivnosti, poteškoće u socijalnom funkcioniranju, trening socijalnih vještina

Hrčak ID:

290694

URI

https://hrcak.srce.hr/290694

Publication date:

1.3.2023.

Visits: 857 *