Original scientific paper
https://doi.org/10.31823/d.31.4.3
Integrirana nastava Glazbene kulture i drugih predmeta – razlike između razrednih i predmetnih učitelja
Jasna Šulentić Begić
orcid.org/0000-0003-4838-0324
; Academy of Arts and Culture in Osijek, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Osijek, Croatia
Amir Begić
orcid.org/0000-0003-2152-9563
; Academy of Arts and Culture in Osijek, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Osijek, Croatia
Ivan Vodopić
; High School Vukovar, Vukovar, Croatia; Elementary Music School at »Ivan Goran Kovačić« Elementary School in Đakovo, Đakovo, Croatia
Abstract
Nastava koja učenicima daje širok spektar mogućnosti za postizanje boljega razumijevanja nastavnih sadržaja i pristup nastavnom sadržaju sa širega aspekta jest integrirana nastava, a nastava glazbe pruža mnoštvo mogućnosti pri međupredmetnom povezivanju. U okviru rada provedeno je istraživanje na uzorku od 110 učitelja razredne nastave i učitelja predmetne nastave Glazbene kulture iz četiriju hrvatskih županija. Cilj istraživanja bio je utvrditi postoje li statistički značajne razlike u provođenju integrirane nastave Glazbene kulture i drugih predmeta između učitelja razredne nastave i učitelja Glazbene kulture, kao i razlike u njihovim mišljenjima o takvoj nastavi. Rezultati istraživanja upozorili su na potrebu intenzivnijega provođenja međupredmetne povezanosti nastave Glazbene kulture i drugih predmeta, koja doprinosi cjelovitosti, učinkovitosti i suvremenosti nastave u korist dobrobiti učenika.
Keywords
nastava Glazbene kulture; međupredmetno povezivanje; interdisciplinarnost; nastavni sadržaji; učitelji razredne nastave; učitelji Glazbene kulture
Hrčak ID:
313584
URI
Publication date:
24.1.2024.
Visits: 756 *