Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.31823/d.31.4.3

Integrirana nastava Glazbene kulture i drugih predmeta – razlike između razrednih i predmetnih učitelja

Jasna Šulentić Begić orcid id orcid.org/0000-0003-4838-0324 ; Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Amir Begić orcid id orcid.org/0000-0003-2152-9563 ; Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Ivan Vodopić ; Gimnazija Vukovar, Vukovar; Osnovna glazbena škola pri OŠ »Ivan Goran Kovačić« u Đakovu, Đakovo, Hrvatska; Osnovna glazbena škola pri OŠ »Ivan Goran Kovačić« u Đakovu, Đakovo, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 189 Kb

verzije

str. 533-548

preuzimanja: 94

citiraj


Sažetak

Nastava koja učenicima daje širok spektar mogućnosti za postizanje boljega razumijevanja nastavnih sadržaja i pristup nastavnom sadržaju sa širega aspekta jest integrirana nastava, a nastava glazbe pruža mnoštvo mogućnosti pri međupredmetnom povezivanju. U okviru rada provedeno je istraživanje na uzorku od 110 učitelja razredne nastave i učitelja predmetne nastave Glazbene kulture iz četiriju hrvatskih županija. Cilj istraživanja bio je utvrditi postoje li statistički značajne razlike u provođenju integrirane nastave Glazbene kulture i drugih predmeta između učitelja razredne nastave i učitelja Glazbene kulture, kao i razlike u njihovim mišljenjima o takvoj nastavi. Rezultati istraživanja upozorili su na potrebu intenzivnijega provođenja međupredmetne povezanosti nastave Glazbene kulture i drugih predmeta, koja doprinosi cjelovitosti, učinkovitosti i suvremenosti nastave u korist dobrobiti učenika.

Ključne riječi

nastava Glazbene kulture; međupredmetno povezivanje; interdisciplinarnost; nastavni sadržaji; učitelji razredne nastave; učitelji Glazbene kulture

Hrčak ID:

313584

URI

https://hrcak.srce.hr/313584

Datum izdavanja:

24.1.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 205 *