Skip to the main content

Professional paper

Strip u nastavi povijesti – projektni zadatak vrednovanja proceduralnog znanja

Valentina Milohanić ; Elementary school Tar-Vabriga


Full text: croatian pdf 644 Kb

page 1-11

downloads: 423

cite


Abstract

Učenici vole biti kreativni, crtati i izrađivati radove o povijesnim temama koje ih zanimaju. Kroz izradu stripa o odabranoj povijesnoj temi učenici će pokazati svoju kreativnost u crtanju i stvaranju povijesne priče kroz oblačiće, a to može biti i metoda vrednovanja učenika iz elementa vrednovanja proceduralno znanje. U ovom se radu prikazuje zašto učenicima kao projektni zadatak zadati izradu stripa, koje su teme pogodne za izradu stripa, te kako vrednovati strip.

Keywords

strip; metoda vrednovanja; proceduralno znanje; projektni zadatak

Hrčak ID:

315007

URI

https://hrcak.srce.hr/315007

Publication date:

31.12.2023.

Article data in other languages: english

Visits: 986 *