Review article
https://doi.org/10.47960/2303-7431.19.31.2024.83
ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU I KANALA INFORMIRANJA U PROMOVIRANJU OS BIH U SVRHU ZAPOŠLJAVANJA MLADIH
Ivana Sivrić
orcid.org/0000-0003-2564-0533
; University of Mostar, Faculty of Humanities and Social Sciences
*
Damir Kukić
; University of Zenica, Faculty of Humanities and Social Sciences
Ivica Jerkić
; Armed Forces of Bosnia and Herzegovina
* Corresponding author.
Abstract
Razvoj interneta i informacijsko-komunikacijskih tehnologija u suvremenome kontekstu trebao bi omogućiti mladim korisnicima učinkovito povezivanje te primanje informacija putem različitih kanala komunikacije radi kvalitetnije interakcije s budućim poslodavcima. Jedan od značajnijih kanala komunikacije za mlade u online prostoru zasigurno su društvene mreže putem kojih se mladi u isto vrijeme informiraju i komuniciraju. Društvene mreže posebno pridonose socijalizaciji i povezivanju korisnika u virtualne zajednice, pri čemu izmjenjuju iskustva i informacije koje mogu biti društveno korisne, pa tako i za pronalazak budućih poželjnih poslodavaca, što ujedno i potvrđuje istraživanje javnoga mnijenja iz 2022. godine o stavovima mladih i roditelja o zapošljavanju i zadržavanju u OS BiH, koji su za potrebe ovoga rada analizirani, s posebnim usredotočenjem na kanale informiranja. Kanali informiranja kojima mladi dolaze do (relevantnih) informacija veoma su bitna stavka u percepciji, identifikaciji i afirmaciji vojnoga poziva radi dobivanja kvalitetnih lјudskih resursa. Pored uvjeta rada koje ispitanici navode kao ključne elemente za zapošljavanje u OS BiH, potrebno je i učinkovito unaprijediti medijsku promociju i percepciju OS BiH u javnosti, što se posebno ističe i navodi u nizu preporuka navedenih u zaključnome dijelu ovoga rada.
Keywords
odnosi s javnošću u OS BiH; društvene mreže; Connected – C-generacija; zapošljavanje mladih; vjerodostojnost informacija
Hrčak ID:
319606
URI
Publication date:
10.7.2024.
Visits: 292 *