Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.47960/2303-7431.19.31.2024.83

ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU I KANALA INFORMIRANJA U PROMOVIRANJU OS BIH U SVRHU ZAPOŠLJAVANJA MLADIH

Ivana Sivrić orcid id orcid.org/0000-0003-2564-0533 ; Sveučilište u Mostaru, Filozofski fakultet *
Damir Kukić ; Univerzitet u Zenici, Filozofski fakultet
Ivica Jerkić ; Oružane snage Bosne i Hercegovine

* Dopisni autor.


Puni tekst: hrvatski pdf 262 Kb

str. 83-111

preuzimanja: 59

citiraj


Sažetak

Razvoj interneta i informacijsko-komunikacijskih tehnologija u suvremenome kontekstu trebao bi omogućiti mladim korisnicima učinkovito povezivanje te primanje informacija putem različitih kanala komunikacije radi kvalitetnije interakcije s budućim poslodavcima. Jedan od značajnijih kanala komunikacije za mlade u online prostoru zasigurno su društvene mreže putem kojih se mladi u isto vrijeme informiraju i komuniciraju. Društvene mreže posebno pridonose socijalizaciji i povezivanju korisnika u virtualne zajednice, pri čemu izmjenjuju iskustva i informacije koje mogu biti društveno korisne, pa tako i za pronalazak budućih poželjnih poslodavaca, što ujedno i potvrđuje istraživanje javnoga mnijenja iz 2022. godine o stavovima mladih i roditelja o zapošljavanju i zadržavanju u OS BiH, koji su za potrebe ovoga rada analizirani, s posebnim usredotočenjem na kanale informiranja. Kanali informiranja kojima mladi dolaze do (relevantnih) informacija veoma su bitna stavka u percepciji, identifikaciji i afirmaciji vojnoga poziva radi dobivanja kvalitetnih lјudskih resursa. Pored uvjeta rada koje ispitanici navode kao ključne elemente za zapošljavanje u OS BiH, potrebno je i učinkovito unaprijediti medijsku promociju i percepciju OS BiH u javnosti, što se posebno ističe i navodi u nizu preporuka navedenih u zaključnome dijelu ovoga rada.

Ključne riječi

odnosi s javnošću u OS BiH; društvene mreže; Connected – C-generacija; zapošljavanje mladih; vjerodostojnost informacija

Hrčak ID:

319606

URI

https://hrcak.srce.hr/319606

Datum izdavanja:

10.7.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 251 *