Professional paper
TRENING ČITANJA
Katja Kumer
; OŠ Angela Besednjaka Maribor, Slovenija
Abstract
Čitanje je važna životna vještina s kojom se susrećemo svakodnevno i na svakom koraku. Kvalitetno učenje ne možemo zamisliti bez usvojene tehnike čitanja i dobrog razumijevanja pročitanog. Jednako tako, čitanje predstavlja i najčešći način sakupljanja znanja. Nastavni plan pretpostavlja kako su učenici usvojili tehniku čitanja te istog automatizirali do kraja trećeg razreda, dok bi u nastavku svog obrazovanja, učenici čitalačke tehnike trebali upotrebljavali kao funkciju učenja, što znači kako bi učenici morali obraćati pažnju na sadržaj pročitanog teksta. Međutim, iz prakse je poznato, kako ovo nije točno, jer se sve češće događa da nailazimo na učenike koji tehnike čitanja nisu usvojili čak ni u višim razredima osnovne škole. Trening čitanja kojeg izvodimo u školi temelji na Bihevioralno-kognitivnoj metodi za poboljšavanje čitanja koja doprinosi tekućem čitanju, ali i smanjuje greške kod čitanja te posljedično poboljšava razumijevanje pročitanog.
Keywords
tehnika čitanja, trening čitanja
Hrčak ID:
320952
URI
Publication date:
1.12.2024.
Visits: 62 *