Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

TRENING ČITANJA

Katja Kumer ; OŠ Angela Besednjaka Maribor, Slovenija


Puni tekst: hrvatski pdf 816 Kb

str. 104-109

preuzimanja: 26

citiraj


Sažetak

Čitanje je važna životna vještina s kojom se susrećemo svakodnevno i na svakom koraku. Kvalitetno učenje ne možemo zamisliti bez usvojene tehnike čitanja i dobrog razumijevanja pročitanog. Jednako tako, čitanje predstavlja i najčešći način sakupljanja znanja. Nastavni plan pretpostavlja kako su učenici usvojili tehniku čitanja te istog automatizirali do kraja trećeg razreda, dok bi u nastavku svog obrazovanja, učenici čitalačke tehnike trebali upotrebljavali kao funkciju učenja, što znači kako bi učenici morali obraćati pažnju na sadržaj pročitanog teksta. Međutim, iz prakse je poznato, kako ovo nije točno, jer se sve češće događa da nailazimo na učenike koji tehnike čitanja nisu usvojili čak ni u višim razredima osnovne škole. Trening čitanja kojeg izvodimo u školi temelji na Bihevioralno-kognitivnoj metodi za poboljšavanje čitanja koja doprinosi tekućem čitanju, ali i smanjuje greške kod čitanja te posljedično poboljšava razumijevanje pročitanog.

Ključne riječi

tehnika čitanja, trening čitanja

Hrčak ID:

320952

URI

https://hrcak.srce.hr/320952

Datum izdavanja:

1.12.2024.

Posjeta: 62 *