Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.46672/aet.11.2.6

CJELOŽIVOTNO UČENJE KAO KLJUČAN FAKTOR PRILAGODBE NA TRŽIŠTU RADA

Mirjana Nedović orcid id orcid.org/0000-0001-9407-2811 ; University of Applied Sciences Lavoslav Ružička
Ivona Bajić Sabljo
Mira Majstorović ; University of Applied Sciences Lavoslav Ružička


Full text: croatian pdf 399 Kb

page 129-144

downloads: 0

cite

Full text: english pdf 399 Kb

page 129-144

downloads: 0

cite


Abstract

Izazovne promjene na tržištu rada, uzrokovane novim tehnologijama, znanjima i nepredviđenim situacijama, dovode do potrebe cjeloživotnog učenja i prilagodbe novonastalim uvjetima razvojem novih znanja, vještina, novim obrazovnim institucijama i pružateljima usluga prekvalifikacija. Za pružatelje usluga, kao i društvo u cjelini, značajna je spoznaja koliko su
trenutno zaposlene osobe, ali i one koje su u potrazi za novim poslom, spremne uložiti vremena i truda za stjecanje novih znanja. Cilj ovog rada jest spoznaja stavova ispitanika u odnosu prema pružateljima usluga za prekvalifikaciju i o programima cjeloživotnog obrazovanja te njihova spremnost na prilagodbu. Istraživanje je provedeno u Osječko-baranjskoj županiji s ispitanicima srednjeg i visokog stupnja obrazovanja uz pomoć Google obrasca. Rezultati ankete bit će koristan alat koji
će omogućiti bolje razumijevanje svih aktera na tržištu rada te njihovog utjecaja na stvaranje novih programa cjeloživotnog učenja, na promjene u obrazovanju i poticanje prilagodbe. Rezultati rada jasno upućuju na potrebu usvajanja novih znanja. U istraživanju su se upotrebljavale metode analize i sinteze, induktivna i deduktivna te statistička metoda.

Keywords

cjeloživotno obrazovanje, ljudski kapital, produktivnost rada, tržište rada

Hrčak ID:

340248

URI

https://hrcak.srce.hr/340248

Publication date:

4.12.2025.

Article data in other languages: english

Visits: 0 *