Professional paper
KONSTRUIRANJE I IZMJENA MATEMATIČKIH ZADATAKA U RAZVIJANJU UČENIKOVE INICIJATIVE I POTPUNOG SUDJELOVANJA
Mirela Măcelaru
; Isusovačka klasična gimnazija s pravom javnosti u Osijeku, Osijek
Full text: croatian pdf 480 Kb
page 328-336
downloads: 929
cite
APA 6th Edition
Măcelaru, M. (2008). KONSTRUIRANJE I IZMJENA MATEMATIČKIH ZADATAKA U RAZVIJANJU UČENIKOVE INICIJATIVE I POTPUNOG SUDJELOVANJA. Metodika, 9 (17), 328-336. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/34804
MLA 8th Edition
Măcelaru, Mirela. "KONSTRUIRANJE I IZMJENA MATEMATIČKIH ZADATAKA U RAZVIJANJU UČENIKOVE INICIJATIVE I POTPUNOG SUDJELOVANJA." Metodika, vol. 9, no. 17, 2008, pp. 328-336. https://hrcak.srce.hr/34804. Accessed 18 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Măcelaru, Mirela. "KONSTRUIRANJE I IZMJENA MATEMATIČKIH ZADATAKA U RAZVIJANJU UČENIKOVE INICIJATIVE I POTPUNOG SUDJELOVANJA." Metodika 9, no. 17 (2008): 328-336. https://hrcak.srce.hr/34804
Harvard
Măcelaru, M. (2008). 'KONSTRUIRANJE I IZMJENA MATEMATIČKIH ZADATAKA U RAZVIJANJU UČENIKOVE INICIJATIVE I POTPUNOG SUDJELOVANJA', Metodika, 9(17), pp. 328-336. Available at: https://hrcak.srce.hr/34804 (Accessed 18 December 2024)
Vancouver
Măcelaru M. KONSTRUIRANJE I IZMJENA MATEMATIČKIH ZADATAKA U RAZVIJANJU UČENIKOVE INICIJATIVE I POTPUNOG SUDJELOVANJA. Metodika [Internet]. 2008 [cited 2024 December 18];9(17):328-336. Available from: https://hrcak.srce.hr/34804
IEEE
M. Măcelaru, "KONSTRUIRANJE I IZMJENA MATEMATIČKIH ZADATAKA U RAZVIJANJU UČENIKOVE INICIJATIVE I POTPUNOG SUDJELOVANJA", Metodika, vol.9, no. 17, pp. 328-336, 2008. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/34804. [Accessed: 18 December 2024]
Full text: english pdf 438 Kb
page 431-439
downloads: 960
cite
APA 6th Edition
Măcelaru, M. (2008). KONSTRUIRANJE I IZMJENA MATEMATIČKIH ZADATAKA U RAZVIJANJU UČENIKOVE INICIJATIVE I POTPUNOG SUDJELOVANJA. Metodika, 9 (17), 328-336. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/34804
MLA 8th Edition
Măcelaru, Mirela. "KONSTRUIRANJE I IZMJENA MATEMATIČKIH ZADATAKA U RAZVIJANJU UČENIKOVE INICIJATIVE I POTPUNOG SUDJELOVANJA." Metodika, vol. 9, no. 17, 2008, pp. 328-336. https://hrcak.srce.hr/34804. Accessed 18 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Măcelaru, Mirela. "KONSTRUIRANJE I IZMJENA MATEMATIČKIH ZADATAKA U RAZVIJANJU UČENIKOVE INICIJATIVE I POTPUNOG SUDJELOVANJA." Metodika 9, no. 17 (2008): 328-336. https://hrcak.srce.hr/34804
Harvard
Măcelaru, M. (2008). 'KONSTRUIRANJE I IZMJENA MATEMATIČKIH ZADATAKA U RAZVIJANJU UČENIKOVE INICIJATIVE I POTPUNOG SUDJELOVANJA', Metodika, 9(17), pp. 328-336. Available at: https://hrcak.srce.hr/34804 (Accessed 18 December 2024)
Vancouver
Măcelaru M. KONSTRUIRANJE I IZMJENA MATEMATIČKIH ZADATAKA U RAZVIJANJU UČENIKOVE INICIJATIVE I POTPUNOG SUDJELOVANJA. Metodika [Internet]. 2008 [cited 2024 December 18];9(17):328-336. Available from: https://hrcak.srce.hr/34804
IEEE
M. Măcelaru, "KONSTRUIRANJE I IZMJENA MATEMATIČKIH ZADATAKA U RAZVIJANJU UČENIKOVE INICIJATIVE I POTPUNOG SUDJELOVANJA", Metodika, vol.9, no. 17, pp. 328-336, 2008. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/34804. [Accessed: 18 December 2024]
Abstract
Članak daje kritički prikaz aktivnosti koju je autorica izvela s manjom grupom učenika srednje škole. Njegova svrha je istražiti načine kojima nastavnik može izmijeniti početni zadatak kako bi se razvijala učenikova inicijativa i sudjelovanje u razmišljanju. Opisuje se rad grupe na matematičkom zadatku za vrijeme kojeg je nastavnik bio samo sudionik diskusije povremeno pomažući učenicima. Pokazalo se da su u opisanom slučaju učenici pokazali inicijativu aktivnim sudjelovanjem u diskusiji te usmjeravanjem rasprave na načine koje su smatrali primjerenima za zadatak koji se nalazio pred njima. To pokazuje da učenici pozdravljaju takav pristup učenju.
Keywords
diskusija; učenikova inicijativa; promjena zadataka
Hrčak ID:
34804
URI
https://hrcak.srce.hr/34804
Publication date:
29.12.2008.
Article data in other languages:
english
Visits: 3.110
*