Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.32728/mo.07.1.2012.13

AKTIVNO UČENJE U OSNOVNOJ ŠKOLI

Muhamed Omerović ; Filozofski fakultet Tuzla (Bosna i Hercegovina)
Azra Džaferagić-Franca orcid id orcid.org/0000-0002-8706-209X ; Zavod za javno zdravstvo TK, Tuzla (Bosna i Hercegovina)


Full text: serbian pdf 130 Kb

page 167-181

downloads: 13.376

cite


Abstract

U radu su teoretski razrađeni pojam učenja i njegove specifičnosti, karakteristike procesa učenja u nastavi i njegove etape. Nakon toga razrađeni su pojam i karakteristike aktivnog učenja, etape procesa aktivnog učenja, njegove prednosti i razlike u odnosu na tradicionalno učenje, kao i izmijenjene uloge nastavnika u aktivnom učenju i nastavi. Navedene su i neke metode aktivnog učenja koje su se pokazale efikasnim u nastavnoj praksi, a nakon toga su dati primjeri priprema za sate aktivnog učenja u kojima je učenik u centru aktivnosti.

Keywords

aktivno učenje; učenik; nastava; osnovna škola

Hrčak ID:

78852

URI

https://hrcak.srce.hr/78852

Publication date:

1.3.2012.

Article data in other languages: english

Visits: 15.812 *