Preliminary communication
https://doi.org/10.32728/mo.07.3.2012.07
STAVOVI NASTAVNIKA OSNOVNIH ŠKOLA O INKLUZIJI
Selma Borić
; Faculty of Philosophy, Tuzla, Bosnia and Herzegovina
Ruža Tomić
; Faculty of Philosophy, Tuzla, Bosnia and Herzegovina
Abstract
Stavovi prema osobama s posebnim potrebama stoljećima su bili segregirajući, naučeni kroz predrasude i neinformiranost. Uključenost učenika s posebnim potrebama u redovne razrede, osnovni je preduvjet školske i socijalne integracije, kao i promjene stavova prema učenicima s posebnim potrebama.
Opšti cilj ovog istraživanja je da se utvrde stavovi nastavnika osnovnih škola, na području općine Srebrenik, o inkluziji.
Istraživanjem je obuhvaćeno 120 nastavnika osnovnih škola na području općine Srebrenik. Rezultati dobiveni ovim istraživanjem upućuju na pozitivan stav o inkluziji, ali i potrebu za edukacijom nastavnika, i drugih uvjeta neophodnih za provođenje inkluzije.
Keywords
Inkluzija; stavovi; djeca s posebnim potrebama; nastavnik
Hrčak ID:
87847
URI
Publication date:
12.9.2012.
Visits: 12.239 *