Skip to the main content

Preliminary communication

Pedagogija jednakosti i uvažavanja u školi i obrazovanju odraslih

Wolfgang Muller-Commichau ; Wiesbaden, Deutschland


Full text: croatian pdf 201 Kb

page 19-20

downloads: 1.554

cite

Full text: german pdf 201 Kb

page 11-19

downloads: 1.182

cite


Abstract

Svi odgojni akteri koji sudjeluju u pedagoškoj interakciji, bez obzira radi li se o učiteljima ili učenicima, trebaju (i očekuju) uvažavanje koncepcije interkulturalnosti. Koliko i na koji način trebaju biti uvažavani i do koje mjere mogu
postići jednakost i uvažavanje u pedagoškoj interakciji, temeljno je pitanje ovog rada.
Tematika rada ima za cilj dokazati da su jednakost i uvažavanje više od same metode.
Oni predstavljaju temeljno stajalište koje je mnogo više od nastavne aktivnosti učenja i koje je višestruko djelotvorno.

Keywords

uvažavanje; interkulturalnost; poštivanje različitosti; pravna jednakost

Hrčak ID:

95238

URI

https://hrcak.srce.hr/95238

Publication date:

17.12.2012.

Article data in other languages: english german

Visits: 4.156 *