Skip to the main content

Original scientific paper

Reflektivno razmišljanje u obrazovanju učitelja

Marjeta Šarić ; Faculty of Arts, University of Ljubljana, Slovenia


Full text: english pdf 339 Kb

page 127-139

downloads: 652

cite


Abstract

Reflektivno razmišljanje smatra se važnim dijelom učenja. Glavna svrha ovoga istraživanja bila je procijeniti korištenje zadataka koji potiču reflektivno razmišljanje u obrazovanju učitelja. Istraživanje je imalo za cilj ispitati motrišta studenata o nekim čimbenicima pismenih zadataka koji potiču reflektivno razmišljanje i razinu reflektivnog pisanja. Rezultati su pokazali da studenti smatraju zadatke koji potiču reflektivno razmišljanje smislenima, važnima i korisnima. Međutim razina reflektivnog pisanja bila je prilično niska. U radu se raspravlja o praktičnim implikacijama rezultata istraživanja. Zaključuje se da uključivanjem studenata u rješavanje zadataka koji potiču reflektivno razmišljanje možemo potaknuti dublje učenje.

Keywords

Reflektivno razmišljanje; obrazovanje učitelja; motrišta studenata; razine reflektivnog razmišljanja; reflektivno pisanje

Hrčak ID:

82795

URI

https://hrcak.srce.hr/82795

Publication date:

15.4.2009.

Article data in other languages: english

Visits: 1.848 *