Izvorni znanstveni članak
Reflektivno razmišljanje u obrazovanju učitelja
Marjeta Šarić
; Faculty of Arts, University of Ljubljana, Slovenia
Sažetak
Reflektivno razmišljanje smatra se važnim dijelom učenja. Glavna svrha ovoga istraživanja bila je procijeniti korištenje zadataka koji potiču reflektivno razmišljanje u obrazovanju učitelja. Istraživanje je imalo za cilj ispitati motrišta studenata o nekim čimbenicima pismenih zadataka koji potiču reflektivno razmišljanje i razinu reflektivnog pisanja. Rezultati su pokazali da studenti smatraju zadatke koji potiču reflektivno razmišljanje smislenima, važnima i korisnima. Međutim razina reflektivnog pisanja bila je prilično niska. U radu se raspravlja o praktičnim implikacijama rezultata istraživanja. Zaključuje se da uključivanjem studenata u rješavanje zadataka koji potiču reflektivno razmišljanje možemo potaknuti dublje učenje.
Ključne riječi
Reflektivno razmišljanje; obrazovanje učitelja; motrišta studenata; razine reflektivnog razmišljanja; reflektivno pisanje
Hrčak ID:
82795
URI
Datum izdavanja:
15.4.2009.
Posjeta: 1.830 *