Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Reflektivno razmišljanje u obrazovanju učitelja

Marjeta Šarić ; Faculty of Arts, University of Ljubljana, Slovenia


Puni tekst: engleski pdf 339 Kb

str. 127-139

preuzimanja: 647

citiraj


Sažetak

Reflektivno razmišljanje smatra se važnim dijelom učenja. Glavna svrha ovoga istraživanja bila je procijeniti korištenje zadataka koji potiču reflektivno razmišljanje u obrazovanju učitelja. Istraživanje je imalo za cilj ispitati motrišta studenata o nekim čimbenicima pismenih zadataka koji potiču reflektivno razmišljanje i razinu reflektivnog pisanja. Rezultati su pokazali da studenti smatraju zadatke koji potiču reflektivno razmišljanje smislenima, važnima i korisnima. Međutim razina reflektivnog pisanja bila je prilično niska. U radu se raspravlja o praktičnim implikacijama rezultata istraživanja. Zaključuje se da uključivanjem studenata u rješavanje zadataka koji potiču reflektivno razmišljanje možemo potaknuti dublje učenje.

Ključne riječi

Reflektivno razmišljanje; obrazovanje učitelja; motrišta studenata; razine reflektivnog razmišljanja; reflektivno pisanje

Hrčak ID:

82795

URI

https://hrcak.srce.hr/82795

Datum izdavanja:

15.4.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.830 *