Review article
Vršnjačka interakcija u kontekstu rješavanja spoznajnog zadatka
Stanislava Irović
; Filozofski fakultet Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku
Full text: croatian pdf 1.578 Kb
page 36-43
downloads: 770
cite
APA 6th Edition
Irović, S. (2008). Vršnjačka interakcija u kontekstu rješavanja spoznajnog zadatka. Pedagogijska istraživanja, 5 (1), 36-43. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/118273
MLA 8th Edition
Irović, Stanislava. "Vršnjačka interakcija u kontekstu rješavanja spoznajnog zadatka." Pedagogijska istraživanja, vol. 5, no. 1, 2008, pp. 36-43. https://hrcak.srce.hr/118273. Accessed 3 Oct. 2023.
Chicago 17th Edition
Irović, Stanislava. "Vršnjačka interakcija u kontekstu rješavanja spoznajnog zadatka." Pedagogijska istraživanja 5, no. 1 (2008): 36-43. https://hrcak.srce.hr/118273
Harvard
Irović, S. (2008). 'Vršnjačka interakcija u kontekstu rješavanja spoznajnog zadatka', Pedagogijska istraživanja, 5(1), pp. 36-43. Available at: https://hrcak.srce.hr/118273 (Accessed 03 October 2023)
Vancouver
Irović S. Vršnjačka interakcija u kontekstu rješavanja spoznajnog zadatka. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2008 [cited 2023 October 03];5(1):36-43. Available from: https://hrcak.srce.hr/118273
IEEE
S. Irović, "Vršnjačka interakcija u kontekstu rješavanja spoznajnog zadatka", Pedagogijska istraživanja, vol.5, no. 1, pp. 36-43, 2008. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/118273. [Accessed: 03 October 2023]
Full text: english pdf 492 Kb
page 44-44
downloads: 181
cite
APA 6th Edition
Irović, S. (2008). Vršnjačka interakcija u kontekstu rješavanja spoznajnog zadatka. Pedagogijska istraživanja, 5 (1), 36-43. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/118273
MLA 8th Edition
Irović, Stanislava. "Vršnjačka interakcija u kontekstu rješavanja spoznajnog zadatka." Pedagogijska istraživanja, vol. 5, no. 1, 2008, pp. 36-43. https://hrcak.srce.hr/118273. Accessed 3 Oct. 2023.
Chicago 17th Edition
Irović, Stanislava. "Vršnjačka interakcija u kontekstu rješavanja spoznajnog zadatka." Pedagogijska istraživanja 5, no. 1 (2008): 36-43. https://hrcak.srce.hr/118273
Harvard
Irović, S. (2008). 'Vršnjačka interakcija u kontekstu rješavanja spoznajnog zadatka', Pedagogijska istraživanja, 5(1), pp. 36-43. Available at: https://hrcak.srce.hr/118273 (Accessed 03 October 2023)
Vancouver
Irović S. Vršnjačka interakcija u kontekstu rješavanja spoznajnog zadatka. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2008 [cited 2023 October 03];5(1):36-43. Available from: https://hrcak.srce.hr/118273
IEEE
S. Irović, "Vršnjačka interakcija u kontekstu rješavanja spoznajnog zadatka", Pedagogijska istraživanja, vol.5, no. 1, pp. 36-43, 2008. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/118273. [Accessed: 03 October 2023]
Full text: german pdf 492 Kb
page 45-45
downloads: 167
cite
APA 6th Edition
Irović, S. (2008). Vršnjačka interakcija u kontekstu rješavanja spoznajnog zadatka. Pedagogijska istraživanja, 5 (1), 36-43. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/118273
MLA 8th Edition
Irović, Stanislava. "Vršnjačka interakcija u kontekstu rješavanja spoznajnog zadatka." Pedagogijska istraživanja, vol. 5, no. 1, 2008, pp. 36-43. https://hrcak.srce.hr/118273. Accessed 3 Oct. 2023.
Chicago 17th Edition
Irović, Stanislava. "Vršnjačka interakcija u kontekstu rješavanja spoznajnog zadatka." Pedagogijska istraživanja 5, no. 1 (2008): 36-43. https://hrcak.srce.hr/118273
Harvard
Irović, S. (2008). 'Vršnjačka interakcija u kontekstu rješavanja spoznajnog zadatka', Pedagogijska istraživanja, 5(1), pp. 36-43. Available at: https://hrcak.srce.hr/118273 (Accessed 03 October 2023)
Vancouver
Irović S. Vršnjačka interakcija u kontekstu rješavanja spoznajnog zadatka. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2008 [cited 2023 October 03];5(1):36-43. Available from: https://hrcak.srce.hr/118273
IEEE
S. Irović, "Vršnjačka interakcija u kontekstu rješavanja spoznajnog zadatka", Pedagogijska istraživanja, vol.5, no. 1, pp. 36-43, 2008. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/118273. [Accessed: 03 October 2023]
Abstract
U radu se analizira dijadna interakcija vršnjaka (djece predškolske dobi) u procesu suradničkog rješavanja spoznajnog zadatka. Priroda vršnjačke kolaboracije propituje se na temelju uvida u dječje radnje, klasificirane prema funkcijama kognitivne ili socijalne regulacije. Sklopovi solitarnih i interakcijskih radnji analiziraju se na razini uzorka kao cjeline, na razini dijada te u izvedbi pojedine djece. Rezultati istraživanja pružaju uvid u prirodu interakcije djece predškolske dobi pri rješavanju spoznajnog zadatka, u dijadama partnera ujednačene ili različite razine kompetencije. Spoznaje o vršnjačkoj interakciji kao “poligonu” za razvoj djetetovih kognitivnih sposobnosti i socijalnih vještina mogu poslužiti u gradnji učinkovitije odgojne prakse predškolskih učitelja.
Keywords
vršnjačka interakcija, vršnjak – poučavatelj, suradničko učenje, intersubjektivitet, sociokognitivni konflikt
Hrčak ID:
118273
URI
https://hrcak.srce.hr/118273
Article data in other languages:
english
german
Visits: 2.112
*