Skip to the main content

Review article

Konstruktivizam i pedagogija

Nada Babić ; Filozofski fakultet Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku Odsjek za pedagogiju


Full text: croatian pdf 889 Kb

page 217-227

downloads: 7.899

cite

Full text: english pdf 469 Kb

page 228-228

downloads: 362

cite

Full text: german pdf 469 Kb

page 229-229

downloads: 224

cite


Abstract

Konstruktivizam kao teorija o znanju i učenju predmet je mnogih teorijskih i empirijskih istraživanja u socijalnim znanstvenim disciplinama iz različitih perspektiva: od zagovaranja do opovrgavanja. Na primjeru radikalnog i socijalnog konstruktivizma u radu su predstavljena različita „lica” konstruktivizma, epistemologija konstruktivizma, dosezi i kontradikcije u njegovu tumačenju te pedagoške implikacije. Konstruktivizam se razmatra u kontekstu pedagogije, cjeloživotnog učenja, aktualnih obrazovnih politika i održivog razvoja uz upozoravanje na nužnost njegova znanstvenog promišljanja i kritičkog propitivanja. Posebna pozornost usmjerena je na učenje i poučavanje u svjetlu konstruktivizma te na koncept„konstruktivističke pedagogije”.

Keywords

konstruktivizam; pedagogija; znanje; učenje; poučavanje

Hrčak ID:

118311

URI

https://hrcak.srce.hr/118311

Publication date:

21.12.2007.

Article data in other languages: english german

Visits: 11.517 *