Skip to the main content

Review article

Pristupi analizi obrazovne politike

Vesna Kovač ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci Odsjek za pedagogiju


Full text: croatian pdf 816 Kb

page 255-265

downloads: 2.118

cite

Full text: english pdf 469 Kb

page 266-266

downloads: 240

cite

Full text: german pdf 470 Kb

page 267-267

downloads: 225

cite


Abstract

U radu je riječ o vrlo aktualnoj interdisciplinarnoj temi, a osobito važnoj hrvatskoj pedagogiji. Naime, ovime se u nas još bavimo najviše na razini dnevne politike, a ne jedne, u svijetu inače vrlo važne i razvijene, pedagogijske znanstvene discipline. Zato se ovdje najprije daje pregled pojmova i njihovih sadržaja u traženju odgovora na pitanje: Što je zapravo obrazovna politika? Rad s pravom upozorava na nedostatak naših znanstvenih pedagoških istraživanja ove problematike i njezina nedovoljnog studiranja u sklopu pedagogije kao nastavne discipline na sveučilištima u Hrvatskoj. Osobit je prilog ovoga rada u komparativnoj analizi obrazovnih politika u svijetu i poruka međunarodnih organizacija glede suvremenih pristupa tretmanu obrazovnih politika na nacionalnim i širim (europskim i svjetskim) razinama. Zato na kraju rada i apel za profesionalizacijom svakodnevne obrazovne politike u našoj pedagogijskoj teoriji i praksi.

Keywords

pedagogija; obrazovna politika; istraživanje; obrazovna praksa; studij pedagogije; kadrovi u obrazovnoj politici

Hrčak ID:

118320

URI

https://hrcak.srce.hr/118320

Publication date:

21.12.2007.

Article data in other languages: english german

Visits: 4.657 *