Pregledni rad
Pristupi analizi obrazovne politike
Vesna Kovač
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci Odsjek za pedagogiju
Puni tekst: hrvatski pdf 816 Kb
str. 255-265
preuzimanja: 2.118
citiraj
APA 6th Edition
Kovač, V. (2007). Pristupi analizi obrazovne politike. Pedagogijska istraživanja, 4 (2), 255-265. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/118320
MLA 8th Edition
Kovač, Vesna. "Pristupi analizi obrazovne politike." Pedagogijska istraživanja, vol. 4, br. 2, 2007, str. 255-265. https://hrcak.srce.hr/118320. Citirano 19.11.2024.
Chicago 17th Edition
Kovač, Vesna. "Pristupi analizi obrazovne politike." Pedagogijska istraživanja 4, br. 2 (2007): 255-265. https://hrcak.srce.hr/118320
Harvard
Kovač, V. (2007). 'Pristupi analizi obrazovne politike', Pedagogijska istraživanja, 4(2), str. 255-265. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/118320 (Datum pristupa: 19.11.2024.)
Vancouver
Kovač V. Pristupi analizi obrazovne politike. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2007 [pristupljeno 19.11.2024.];4(2):255-265. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118320
IEEE
V. Kovač, "Pristupi analizi obrazovne politike", Pedagogijska istraživanja, vol.4, br. 2, str. 255-265, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118320. [Citirano: 19.11.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 469 Kb
str. 266-266
preuzimanja: 240
citiraj
APA 6th Edition
Kovač, V. (2007). Pristupi analizi obrazovne politike. Pedagogijska istraživanja, 4 (2), 255-265. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/118320
MLA 8th Edition
Kovač, Vesna. "Pristupi analizi obrazovne politike." Pedagogijska istraživanja, vol. 4, br. 2, 2007, str. 255-265. https://hrcak.srce.hr/118320. Citirano 19.11.2024.
Chicago 17th Edition
Kovač, Vesna. "Pristupi analizi obrazovne politike." Pedagogijska istraživanja 4, br. 2 (2007): 255-265. https://hrcak.srce.hr/118320
Harvard
Kovač, V. (2007). 'Pristupi analizi obrazovne politike', Pedagogijska istraživanja, 4(2), str. 255-265. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/118320 (Datum pristupa: 19.11.2024.)
Vancouver
Kovač V. Pristupi analizi obrazovne politike. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2007 [pristupljeno 19.11.2024.];4(2):255-265. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118320
IEEE
V. Kovač, "Pristupi analizi obrazovne politike", Pedagogijska istraživanja, vol.4, br. 2, str. 255-265, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118320. [Citirano: 19.11.2024.]
Puni tekst: njemački pdf 470 Kb
str. 267-267
preuzimanja: 225
citiraj
APA 6th Edition
Kovač, V. (2007). Pristupi analizi obrazovne politike. Pedagogijska istraživanja, 4 (2), 255-265. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/118320
MLA 8th Edition
Kovač, Vesna. "Pristupi analizi obrazovne politike." Pedagogijska istraživanja, vol. 4, br. 2, 2007, str. 255-265. https://hrcak.srce.hr/118320. Citirano 19.11.2024.
Chicago 17th Edition
Kovač, Vesna. "Pristupi analizi obrazovne politike." Pedagogijska istraživanja 4, br. 2 (2007): 255-265. https://hrcak.srce.hr/118320
Harvard
Kovač, V. (2007). 'Pristupi analizi obrazovne politike', Pedagogijska istraživanja, 4(2), str. 255-265. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/118320 (Datum pristupa: 19.11.2024.)
Vancouver
Kovač V. Pristupi analizi obrazovne politike. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2007 [pristupljeno 19.11.2024.];4(2):255-265. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118320
IEEE
V. Kovač, "Pristupi analizi obrazovne politike", Pedagogijska istraživanja, vol.4, br. 2, str. 255-265, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118320. [Citirano: 19.11.2024.]
Sažetak
U radu je riječ o vrlo aktualnoj interdisciplinarnoj temi, a osobito važnoj hrvatskoj pedagogiji. Naime, ovime se u nas još bavimo najviše na razini dnevne politike, a ne jedne, u svijetu inače vrlo važne i razvijene, pedagogijske znanstvene discipline. Zato se ovdje najprije daje pregled pojmova i njihovih sadržaja u traženju odgovora na pitanje: Što je zapravo obrazovna politika? Rad s pravom upozorava na nedostatak naših znanstvenih pedagoških istraživanja ove problematike i njezina nedovoljnog studiranja u sklopu pedagogije kao nastavne discipline na sveučilištima u Hrvatskoj. Osobit je prilog ovoga rada u komparativnoj analizi obrazovnih politika u svijetu i poruka međunarodnih organizacija glede suvremenih pristupa tretmanu obrazovnih politika na nacionalnim i širim (europskim i svjetskim) razinama. Zato na kraju rada i apel za profesionalizacijom svakodnevne obrazovne politike u našoj pedagogijskoj teoriji i praksi.
Ključne riječi
pedagogija; obrazovna politika; istraživanje; obrazovna praksa; studij pedagogije; kadrovi u obrazovnoj politici
Hrčak ID:
118320
URI
https://hrcak.srce.hr/118320
Datum izdavanja:
21.12.2007.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
njemački
Posjeta: 4.657
*