Review article
Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
Vlatko Previšić
; Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet Odsjek za pedagogiju
Full text: croatian pdf 542 Kb
page 179-186
downloads: 2.165
cite
APA 6th Edition
Previšić, V. (2007). Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja. Pedagogijska istraživanja, 4 (2), 179-186. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/118322
MLA 8th Edition
Previšić, Vlatko. "Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja." Pedagogijska istraživanja, vol. 4, no. 2, 2007, pp. 179-186. https://hrcak.srce.hr/118322. Accessed 5 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Previšić, Vlatko. "Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja." Pedagogijska istraživanja 4, no. 2 (2007): 179-186. https://hrcak.srce.hr/118322
Harvard
Previšić, V. (2007). 'Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja', Pedagogijska istraživanja, 4(2), pp. 179-186. Available at: https://hrcak.srce.hr/118322 (Accessed 05 December 2024)
Vancouver
Previšić V. Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2007 [cited 2024 December 05];4(2):179-186. Available from: https://hrcak.srce.hr/118322
IEEE
V. Previšić, "Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja", Pedagogijska istraživanja, vol.4, no. 2, pp. 179-186, 2007. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/118322. [Accessed: 05 December 2024]
Full text: english pdf 275 Kb
page 186-186
downloads: 405
cite
APA 6th Edition
Previšić, V. (2007). Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja. Pedagogijska istraživanja, 4 (2), 179-186. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/118322
MLA 8th Edition
Previšić, Vlatko. "Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja." Pedagogijska istraživanja, vol. 4, no. 2, 2007, pp. 179-186. https://hrcak.srce.hr/118322. Accessed 5 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Previšić, Vlatko. "Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja." Pedagogijska istraživanja 4, no. 2 (2007): 179-186. https://hrcak.srce.hr/118322
Harvard
Previšić, V. (2007). 'Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja', Pedagogijska istraživanja, 4(2), pp. 179-186. Available at: https://hrcak.srce.hr/118322 (Accessed 05 December 2024)
Vancouver
Previšić V. Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2007 [cited 2024 December 05];4(2):179-186. Available from: https://hrcak.srce.hr/118322
IEEE
V. Previšić, "Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja", Pedagogijska istraživanja, vol.4, no. 2, pp. 179-186, 2007. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/118322. [Accessed: 05 December 2024]
Full text: german pdf 275 Kb
page 187-187
downloads: 295
cite
APA 6th Edition
Previšić, V. (2007). Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja. Pedagogijska istraživanja, 4 (2), 179-186. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/118322
MLA 8th Edition
Previšić, Vlatko. "Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja." Pedagogijska istraživanja, vol. 4, no. 2, 2007, pp. 179-186. https://hrcak.srce.hr/118322. Accessed 5 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Previšić, Vlatko. "Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja." Pedagogijska istraživanja 4, no. 2 (2007): 179-186. https://hrcak.srce.hr/118322
Harvard
Previšić, V. (2007). 'Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja', Pedagogijska istraživanja, 4(2), pp. 179-186. Available at: https://hrcak.srce.hr/118322 (Accessed 05 December 2024)
Vancouver
Previšić V. Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2007 [cited 2024 December 05];4(2):179-186. Available from: https://hrcak.srce.hr/118322
IEEE
V. Previšić, "Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja", Pedagogijska istraživanja, vol.4, no. 2, pp. 179-186, 2007. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/118322. [Accessed: 05 December 2024]
Abstract
Rad polazi od svoje temeljne, i prigodne, zadaće da kao uvodni referat dotakne aktualne probleme pedagogijske znanosti u nas i svijetu, te njezinu refleksiju na odgojno obrazovnu praksu. Pritom se nužno polazi od novijeg povijesnog konteksta, zatim sadašnjeg stanja i pogleda u sutrašnjicu obzirom na glavni naslov: kako cjeloživotnim obrazovanjem zakoračiti u društvo znanja koje nam je već na pragu. Stoga se u radu kreće od postmodernih i multikulturalnih društvenih promjena; globalizacije i sveopće tehnološke internetizacije do otvorene i pluralne društvene scene, kao konteksta bez kojega se ne može promišljati suvremena pedagogijska znanost. Tek na temelju toga moguće je propitati što i kako pedagoški činiti u svjetlu tih promjena i radu s nekom novom, on-line generacijom. U tim novim obzorjima pedagogija mora ponuditi kreativne odgovore na obrazovnu svakodnevnicu od institucionalnih, preko obiteljskih, medijskih do različitih neformalnih odgojnih, socijalizacijskih i obrazovnih utjecaja. Može li, i na koji način, današnja pedagogija, učitelji i pedagozi odgovoriti na ove izazove.
Keywords
pedagogija; cjeloživotno obrazovanje; društvo znanja; odgoj; obrazovanje; pedagozi
Hrčak ID:
118322
URI
https://hrcak.srce.hr/118322
Publication date:
21.12.2007.
Article data in other languages:
english
german
Visits: 6.477
*