Skip to the main content

Preliminary communication

PEDAGOŠKI ASPEKTI PUČAVANJA POMOĆU SUVREMENE TEHNOLOGIJE U ŠKOLI

Eranda Bulali ; University of Tirana Faculty of Economy, Albanija
Jozef Bushati ; University of Shkodra "Luigj Gurakuqi", Albanija
Gezim Dibra ; University of Shkodra "Luigj Gurakuqi", Albanija
Ezmolda Barrolli ; University of Shkodra "Luigj Gurakuqi", Albanija


Full text: english pdf 134 Kb

page 136-146

downloads: 2.223

cite


Abstract

Rad predstavlja teorijsko i empirijsko istraživanje u didaktičkom području poučavanja uz upotrebu informacijskih i komunikacijskih tehnologija (ICT). Prijašnja istraživanja nisu ponudila jednoznačan odgovor na pitanje kako se ICT uklapa u pedagoški koncept nastave.
U istraživanju je primjenjeno anketiranje i intervjuiranje sveučilišnih nastavnika u Albaniji koji proučavaju odgoj i obrazovanje kako bi se istražila potreba za promjenama u tradicionalnoj pedagogiji u skladu sa suvremenim tehnologijama.
Radom se zagovara zamisao o uvođenju posebnog modula za poučavanje uz upotrebu ICT na pedagoškim fakultetima.
Daju se smjernice za ostvarivanje stjecanja nastavničkih kompetencija u području ICT.

Keywords

poučavanje; ICT; pedagogija; e-pedagogija

Hrčak ID:

121339

URI

https://hrcak.srce.hr/121339

Publication date:

13.6.2013.

Article data in other languages: english german

Visits: 3.643 *