Prethodno priopćenje
PEDAGOŠKI ASPEKTI PUČAVANJA POMOĆU SUVREMENE TEHNOLOGIJE U ŠKOLI
Eranda Bulali
; University of Tirana Faculty of Economy, Albanija
Jozef Bushati
; University of Shkodra "Luigj Gurakuqi", Albanija
Gezim Dibra
; University of Shkodra "Luigj Gurakuqi", Albanija
Ezmolda Barrolli
; University of Shkodra "Luigj Gurakuqi", Albanija
Sažetak
Rad predstavlja teorijsko i empirijsko istraživanje u didaktičkom području poučavanja uz upotrebu informacijskih i komunikacijskih tehnologija (ICT). Prijašnja istraživanja nisu ponudila jednoznačan odgovor na pitanje kako se ICT uklapa u pedagoški koncept nastave.
U istraživanju je primjenjeno anketiranje i intervjuiranje sveučilišnih nastavnika u Albaniji koji proučavaju odgoj i obrazovanje kako bi se istražila potreba za promjenama u tradicionalnoj pedagogiji u skladu sa suvremenim tehnologijama.
Radom se zagovara zamisao o uvođenju posebnog modula za poučavanje uz upotrebu ICT na pedagoškim fakultetima.
Daju se smjernice za ostvarivanje stjecanja nastavničkih kompetencija u području ICT.
Ključne riječi
poučavanje; ICT; pedagogija; e-pedagogija
Hrčak ID:
121339
URI
Datum izdavanja:
13.6.2013.
Posjeta: 4.264 *