Skip to the main content

Original scientific paper

Razumijevanje geometrijskih pojmova i razvitak geometrijskog mišljenja učenika nižih razreda osnovne škole prema Van Hieleovoj teoriji

Helena Vlasnović ; Department for primary and pre-school education University of Zadar
Maja Cindrić ; Department for primary and pre-school education University of Zadar


Full text: croatian pdf 529 Kb

page 37-51

downloads: 3.268

cite


Abstract

Van Hieleova teorija o razvoju geometrijskog mišljenja pretpostavlja razine učeničkog mišljenja u području geometrije koje ne ovise o godinama starosti učenika. Ovaj rad ukratko predstavlja van Hieleovu teoriju o razvoju geometrijskog mišljenja i geometrijske sadržaje koji se uče u nastavi matematike u nižim razredima osnovne škole, a koji pogoduju tom razvoju. Prema van Hieleovoj teoriji učenici primjerenim aktivnostima razvijaju svoje geometrijsko mišljenje i napreduju po razinama. Rad predstavlja i istraživanje provedeno među 316 učenika nižih razreda osnovne škole kojim se želi ustvrditi napreduju li učenici prema van Hieleovim razinama kroz prva četiri razreda osnovne škole.

Keywords

geometrijsko mišljenje; van Hieleova teorija; van Hieleovi nivoi

Hrčak ID:

123229

URI

https://hrcak.srce.hr/123229

Publication date:

15.6.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 4.172 *