Skip to the main content

Review article

Sadržaji interkulturalne kompetencije u Nacionalnom okvirnom kurikulumu

Anita Mandarić Vukušić orcid id orcid.org/0000-0003-1532-0069 ; Faculty of philosophy, University of Split


Full text: croatian pdf 422 Kb

page 133-148

downloads: 1.496

cite


Abstract

Pod utjecajem globalizacije mijenja se razumijevanje i prihvaćanje različitih kultura pa vrijednosti neophodne za aktivno sudjelovanje u suvremenom životu postaju ostvareni kvalitetni dijalog, razumijevanje, prihvaćanje i življenje s drugima i drukčijima. Upravo razvojem interkulturalnih kompetencija u učenika razvijamo sposobnosti potrebne za aktivno sudjelovanje u globalnom društvu. Kako bismo osigurali optimalni razvoj interkulturalnih kompetencija, promjene je potrebno uvoditi na svim razinama odgojno-obrazovnog sustava, od ustanova za rani i predškolski odgoj do visokoškolskih ustanova, a posebice u izobrazbi budućih učitelja. „Nacionalnim okvirnim kurikulumom“ predlažu se osnovne smjernice poučavanja interkulturalnih kompetencija.

Keywords

aktivno sudjelovanje; globalizacija; interkulturalna kompetencija; „Nacionalni okvirni kurikulum“

Hrčak ID:

124000

URI

https://hrcak.srce.hr/124000

Publication date:

15.6.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 2.664 *