Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Sadržaji interkulturalne kompetencije u Nacionalnom okvirnom kurikulumu

Anita Mandarić Vukušić orcid id orcid.org/0000-0003-1532-0069 ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Splitu


Puni tekst: hrvatski pdf 422 Kb

str. 133-148

preuzimanja: 1.639

citiraj


Sažetak

Pod utjecajem globalizacije mijenja se razumijevanje i prihvaćanje različitih kultura pa vrijednosti neophodne za aktivno sudjelovanje u suvremenom životu postaju ostvareni kvalitetni dijalog, razumijevanje, prihvaćanje i življenje s drugima i drukčijima. Upravo razvojem interkulturalnih kompetencija u učenika razvijamo sposobnosti potrebne za aktivno sudjelovanje u globalnom društvu. Kako bismo osigurali optimalni razvoj interkulturalnih kompetencija, promjene je potrebno uvoditi na svim razinama odgojno-obrazovnog sustava, od ustanova za rani i predškolski odgoj do visokoškolskih ustanova, a posebice u izobrazbi budućih učitelja. „Nacionalnim okvirnim kurikulumom“ predlažu se osnovne smjernice poučavanja interkulturalnih kompetencija.

Ključne riječi

aktivno sudjelovanje; globalizacija; interkulturalna kompetencija; „Nacionalni okvirni kurikulum“

Hrčak ID:

124000

URI

https://hrcak.srce.hr/124000

Datum izdavanja:

15.6.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.276 *