Original scientific paper
Kompetencije između profesionalizacije i evaluacije
Klaus Prange
; Sveučilište u Oldenburgu, Njemačka
Full text: croatian pdf 202 Kb
page 49-56
downloads: 511
cite
APA 6th Edition
Prange, K. (2005). Kompetencije između profesionalizacije i evaluacije. Pedagogijska istraživanja, 2 (1), 49-56. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/139341
MLA 8th Edition
Prange, Klaus. "Kompetencije između profesionalizacije i evaluacije." Pedagogijska istraživanja, vol. 2, no. 1, 2005, pp. 49-56. https://hrcak.srce.hr/139341. Accessed 22 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Prange, Klaus. "Kompetencije između profesionalizacije i evaluacije." Pedagogijska istraživanja 2, no. 1 (2005): 49-56. https://hrcak.srce.hr/139341
Harvard
Prange, K. (2005). 'Kompetencije između profesionalizacije i evaluacije', Pedagogijska istraživanja, 2(1), pp. 49-56. Available at: https://hrcak.srce.hr/139341 (Accessed 22 December 2024)
Vancouver
Prange K. Kompetencije između profesionalizacije i evaluacije. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2005 [cited 2024 December 22];2(1):49-56. Available from: https://hrcak.srce.hr/139341
IEEE
K. Prange, "Kompetencije između profesionalizacije i evaluacije", Pedagogijska istraživanja, vol.2, no. 1, pp. 49-56, 2005. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/139341. [Accessed: 22 December 2024]
Full text: english pdf 104 Kb
page 49-49
downloads: 218
cite
APA 6th Edition
Prange, K. (2005). Kompetencije između profesionalizacije i evaluacije. Pedagogijska istraživanja, 2 (1), 49-56. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/139341
MLA 8th Edition
Prange, Klaus. "Kompetencije između profesionalizacije i evaluacije." Pedagogijska istraživanja, vol. 2, no. 1, 2005, pp. 49-56. https://hrcak.srce.hr/139341. Accessed 22 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Prange, Klaus. "Kompetencije između profesionalizacije i evaluacije." Pedagogijska istraživanja 2, no. 1 (2005): 49-56. https://hrcak.srce.hr/139341
Harvard
Prange, K. (2005). 'Kompetencije između profesionalizacije i evaluacije', Pedagogijska istraživanja, 2(1), pp. 49-56. Available at: https://hrcak.srce.hr/139341 (Accessed 22 December 2024)
Vancouver
Prange K. Kompetencije između profesionalizacije i evaluacije. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2005 [cited 2024 December 22];2(1):49-56. Available from: https://hrcak.srce.hr/139341
IEEE
K. Prange, "Kompetencije između profesionalizacije i evaluacije", Pedagogijska istraživanja, vol.2, no. 1, pp. 49-56, 2005. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/139341. [Accessed: 22 December 2024]
Full text: german pdf 81 Kb
page 57-57
downloads: 228
cite
APA 6th Edition
Prange, K. (2005). Kompetencije između profesionalizacije i evaluacije. Pedagogijska istraživanja, 2 (1), 49-56. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/139341
MLA 8th Edition
Prange, Klaus. "Kompetencije između profesionalizacije i evaluacije." Pedagogijska istraživanja, vol. 2, no. 1, 2005, pp. 49-56. https://hrcak.srce.hr/139341. Accessed 22 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Prange, Klaus. "Kompetencije između profesionalizacije i evaluacije." Pedagogijska istraživanja 2, no. 1 (2005): 49-56. https://hrcak.srce.hr/139341
Harvard
Prange, K. (2005). 'Kompetencije između profesionalizacije i evaluacije', Pedagogijska istraživanja, 2(1), pp. 49-56. Available at: https://hrcak.srce.hr/139341 (Accessed 22 December 2024)
Vancouver
Prange K. Kompetencije između profesionalizacije i evaluacije. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2005 [cited 2024 December 22];2(1):49-56. Available from: https://hrcak.srce.hr/139341
IEEE
K. Prange, "Kompetencije između profesionalizacije i evaluacije", Pedagogijska istraživanja, vol.2, no. 1, pp. 49-56, 2005. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/139341. [Accessed: 22 December 2024]
Abstract
S profesionalizacijom odgoja postavlja se problem kako se može evaluirati zadovoljava li odgoj doista profesionalne standarde i koji su to standardi. U pravilu se ti standardi definiraju kao kompetencije nastavnika. S tim u svezi sastavljen je niz popisa koji u pojedinostima navode što nastavnik mora znati i učiti. Ti su popisi uglavnom samo enumeratni i nesustavni. Nasuprot tome, u članku se iznosi prijedlog da se pokazivanje definira kao temeljna kompetencija kojom bi svaki nastavnik trebao minimalno raspolagati da bi mogao profesionalno djelovati. Pokazivanje je specifična domaća operacija odgoja i trebalo bi stoga tvoriti osnovicu za pedagošku evaluaciju odgoja.
Keywords
kompetencija; profesija; evaluacija; odgojni sustav; izobrazba nastavnika; liste; katalozi kompetencija; jezgra kurikuluma; pedagoški prikaz; pokazivanje; struktura pokazivanja
Hrčak ID:
139341
URI
https://hrcak.srce.hr/139341
Publication date:
20.5.2005.
Article data in other languages:
english
german
Visits: 2.361
*