Skip to the main content

Original scientific paper

Položaj pripadnika manjinskih etničkih zajednica u slovenskoj osnovnoj školi

Klara S. Ermenc ; Sveučilište u Ljubljani, Slovenija Odsjek za pedagogiju i andragogiju


Full text: croatian pdf 236 Kb

page 261-274

downloads: 231

cite

Full text: english pdf 91 Kb

page 261-261

downloads: 167

cite

Full text: german pdf 80 Kb

page 274-274

downloads: 172

cite


Abstract

U članku predstavljam analizu odziva slovenske osnovne škole na prisutnost različitih etničkih skupina i zajednica u slovenskom prostoru. Zanima me reagira li osnovnoškolski sustav u smislu suvremenog shvaćanja interkulturalnosti i teži li prema omogućavanju jednakih mogućnosti za „autohtone” i „novodobne” manjine. Analiza je potvrdila hipotezu da se u javnoj slovenskoj osnovnoj školi vodi asimilacijska, a ne integracijska školska politika, što etničkim manjinama onemogućuje ravnopravan obrazovni razvoj. Integracija je izražena više deklarativno nego u zbilji.

Keywords

interkulturalnost; jednake mogućnosti; etnička skupina; etnička zajednica; asimilacija; integracija; osnovna škola; Slovenija

Hrčak ID:

139358

URI

https://hrcak.srce.hr/139358

Publication date:

22.12.2004.

Article data in other languages: english german

Visits: 1.196 *