Review article
Izazovi afektivnog obrazovanja
Vesna Buljubašić-Kuzmanović
orcid.org/0000-0003-0039-0697
Senka Gazibara
orcid.org/0000-0002-6715-6507
Abstract
U radu se analizira domaća i strana literatura o afektivnom obrazovanju. Cilj analize usmjeren je na teorijska polazišta afektivnog obrazovanja, njegove kurikulumske perspektive i odgojno-obrazovne implikacije. Rezultati analize pokazali su emocionalnu i socijalnu utemeljenost afektivnog obrazovanja, njegov sukonstruktivan proces razvoja, preventivnu snagu i prediktorsku ulogu unutar osobnog, socijalnog i kulturnog razvoja te akademskih postignuća. Izazovi afektivnog obrazovanja sve su aktualniji unutar humanističke psihologije, kurikulumskih inovacija i razvoja postojeće škole kao most prema humanijem i cjelovitijem obrazovanju.
Keywords
škola; učenici; afektivno obrazovanje; kurikulum; pedagoške implikacije
Hrčak ID:
142227
URI
Publication date:
23.7.2015.
Visits: 3.836 *