Skip to the main content

Other

Obilježja potrošnje i zadovoljstvo ponudom svježih morskih plodova

Ivica Faletar, dipl.ing.agr. ; Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Svetošimunska cesta 25, 10 000 Zagreb, Hrvatska
prof. Marija Cerjak ; Zavod za marketing u poljoprivredi, Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Svetošimunska cesta 25, 10 000 Zagreb, Hrvatska
prof. Damir Kovačić ; Zavod za marketing u poljoprivredi, Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Svetošimunska cesta 25, 10 000 Zagreb, Hrvatska


Full text: english pdf 109 Kb

page 97-101

downloads: 289

cite

Full text: croatian pdf 190 Kb

page 83-88

downloads: 361

cite


Abstract

Cilj ovog istraživanja bio je opisati potrošnju svježih morskih plodova na zagrebačkom tržištu, kao i ispitati važnost pojedinih obilježja
pri izboru svježih morskih plodova, istražiti stavove potrošača prema svježim morskim plodovima, te zadovoljstvo ponudom. Rezultati
istraživanja provedenog na uzorku od 100 potrošača svježih morskih plodova u Zagrebu su pokazali da se svježi morski plodovi konzumi-
raju relativno rijetko, odnosno uglavnom jednom mjesečno. Lignje su najčešće konzumirana vrsta svježih morskih plodova, a zatim slijede
kozice i hobotnice. Najvažnija obilježja pri izboru svježih morskih plodova su okus i svježina. Ispitani potrošači svježe morske plodove drže zdravom i hranjivom, te osrednje sigurnom hranom. Najveći broj ispitanika je osrednje zadovoljan ponudom svježih morskih plodova. Rezultati istraživanja pokazuju da su žene jači a i zahtjevniji potrošači ovih proizvoda od muškaraca. Ovim istraživanjem dobivene su vrijedne informacije za razvoj tržišta svježih morskih plodova u gradu Zagrebu.

Keywords

učestalost konzumacije; važnost pojedinih obilježja pri izboru; stavovi; sociodemografska obilježja ispitanika

Hrčak ID:

154942

URI

https://hrcak.srce.hr/154942

Publication date:

7.3.2016.

Article data in other languages: english spanish italian german

Visits: 1.724 *