Skip to the main content

Preliminary communication

Prodesse et delectare u nastavi latinskog jezika i književnosti – novi pristup na starim temeljima

Zdravka Martinić-Jerčić orcid id orcid.org/0000-0003-4891-1711 ; University of Zagreb - Centre for Croatian Studies
Tamara Tvrtković ; University of Zagreb - Centre for Croatian Studies


Full text: croatian pdf 333 Kb

page 75-90

downloads: 1.332

cite

Full text: english pdf 205 Kb

page 89-90

downloads: 319

cite


Abstract

U radu autorice najprije iznose suvremene trendove u nastavi i objašnjavaju kako pojmovi kao korelacijska, projektna i timska nastava funkcioniraju u teoriji, a zatim i u praksi s posebnim osvrtom na nastavu latinskog jezika. Na primjeru nastavne metodičke jedinice „Antički žanrovi u suvremenom kontekstu“, odabrani žanrovi antičke književnosti stavljaju se u suvremeni kontekst i na taj način se učeniku pruža prilika da stekne uvid u kontinuitet zapadno-europske baštine od antike do danas i potiče ga se da i sam počne razmišljati o povezanosti antičkog i suvremenog svijeta. Ujedno se ova metodička jedinica stavlja u korelaciju s gradivom koje se obrađuje na satima drugih predmeta (npr. hrvatskog jezika, povijesti, grčkog jezika, a moguće je i uspostaviti veze i s likovnom i glazbenom umjetnošću, etikom i sl.).

Keywords

korelacijska nastava; nastava latinskog jezika; antički žanrovi u suvremenom kontekstu

Hrčak ID:

164977

URI

https://hrcak.srce.hr/164977

Publication date:

15.7.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 2.957 *