Croatology, Vol. 7 No. 1, 2016.
Preliminary communication
Prodesse et delectare u nastavi latinskog jezika i književnosti – novi pristup na starim temeljima
Zdravka Martinić-Jerčić
orcid.org/0000-0003-4891-1711
; University of Zagreb - Centre for Croatian Studies
Tamara Tvrtković
; University of Zagreb - Centre for Croatian Studies
Abstract
U radu autorice najprije iznose suvremene trendove u nastavi i objašnjavaju kako pojmovi kao korelacijska, projektna i timska nastava funkcioniraju u teoriji, a zatim i u praksi s posebnim osvrtom na nastavu latinskog jezika. Na primjeru nastavne metodičke jedinice „Antički žanrovi u suvremenom kontekstu“, odabrani žanrovi antičke književnosti stavljaju se u suvremeni kontekst i na taj način se učeniku pruža prilika da stekne uvid u kontinuitet zapadno-europske baštine od antike do danas i potiče ga se da i sam počne razmišljati o povezanosti antičkog i suvremenog svijeta. Ujedno se ova metodička jedinica stavlja u korelaciju s gradivom koje se obrađuje na satima drugih predmeta (npr. hrvatskog jezika, povijesti, grčkog jezika, a moguće je i uspostaviti veze i s likovnom i glazbenom umjetnošću, etikom i sl.).
Keywords
korelacijska nastava; nastava latinskog jezika; antički žanrovi u suvremenom kontekstu
Hrčak ID:
164977
URI
Publication date:
15.7.2016.
Visits: 3.680 *