Original scientific paper
Računalom podržana nastava prirode i društva
Alena Letina
orcid.org/0000-0001-7065-6660
; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Abstract
U ovome radu razmatraju se mogućnosti organizacije računalom podržane nastave prirode i društva (PID). U tu svrhu predstavljeni su rezultati istraživanja kojem je osnovni cilj bio utvrditi mišljenje učitelja o primjeni računala u nastavi prirode i društva te ispitati učestalost primjene računala na tradicionalan i suvremeni način. Rezultati istraživanja pokazuju kako učitelji imaju pozitivno mišljenje o primjeni računala u nastavi prirode i društva te takav oblik nastave zagovaraju više nego li nastavu bez primjene računala, ali unatoč tome računalo primjenjuju povremeno, s blagom tendencijom prema rijetkoj učestalosti primjene. Temeljem analize dobivenih rezultata, formulirani su zaključci o postojećoj nastavnoj praksi ispitanika i dani prijedlozi za učinkovitiju i suvremeniju primjenu računala u nastavi prirode i društva usmjerenu prema razvoju učeničkih kompetencija.
Keywords
nastava prirode i društva; mišljenje učitelja; razvoj kompetencija; suvremena primjena računala; tradicionalna primjena računala
Hrčak ID:
166187
URI
Publication date:
1.7.2015.
Visits: 2.163 *