Skip to the main content

Preliminary communication

Teret koji (pre)nosimo

Sandra Križić Roban ; Institut za povijest umjetnosti


Full text: croatian docx 40 Kb

page 44-59

downloads: 317

cite

Full text: english docx 58 Kb

page 44-59

downloads: 322

cite


Abstract

Na temelju dvije serije fotografija dvojice fotografa – Marca Ribouda i Henrija Cartier-Bressona razmatraju se na sličnosti i razlike njihova rada u kontekstu izložbe te estetike i dokumentarnosti autora bliskih manifestaciji The Family of Man.
Njihovo djelovanje u domaćoj sredini određeno je dvama jednokratnim putovanjima koje Riboud poduzima 1953. godine, a Cartier-Bresson 1965. U članku se njihove radove nastoji dovesti u vezu s reprezentacijom suvremenih identiteta ovisnom o geografiji i kolonijalizmu zapadnog svijeta.

Keywords

Henri Cartier-Bresson; Marc Riboud; Irit Rogoff; The Family of Man; Magnum; estetika kolonijalizma

Hrčak ID:

180331

URI

https://hrcak.srce.hr/180331

Publication date:

1.7.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 1.751 *