Skip to the main content

Professional paper

ŠKOLA SUTRAŠNJICE

Slavoljub Hilčenko


Full text: croatian pdf 682 Kb

page 88-93

downloads: 868

cite


Abstract

Tradicionalnoj školi u Srbiji potrebni su radikalni, bolni i sistemski rezovi koji se odnose na njene obrazovne sadržaje (kurikulume), pristupe radu (obrazovnu tehnologiju-metodiku rada) pa i instuticionalno-formalno ustrojstvo (ali i neformalno obrazovanje). U posljednjih 10 godina, pogrešni potezi obrazovnih vlasti su od nastavnika napravili ''personom non grata'', dok su s druge strane, učenicima i roditeljima dana sva moguća prava. Uz to, IKT su u učionicu unijele takve promjene, kojima prosječan nastavnik nije dorastao, a još manje osposobljen, odgovoriti zahtjevima vremena i potrebama novih generacija. Ako i postoje takvi, oni nemaju na raspolaganju kvalitetno oblikovane e-sadržaje. Činjenica da se gotovo dva desetljeća odlagalo uvođenje predmeta Informatike i računala kao obveznog predmeta u osnovne škole u usporedbi sa zemljama čiji predškolci uče osnove programiranja je poražavajuća. Promjene koje se nameću školi sutrašnjice (globalno i lokalno) ići će u svim od navedenih pravaca. Cilj rada je predstavljanje mogućih rješenja za transformiranje današnje škole u školu sutrašnjice.

Keywords

Tradicionalna škola; IKT; obrazovna tehnologija; formalno i neformalno obrazovanje; individualizirana škola sutrašnjice-nova globalno-lokalna paradigma

Hrčak ID:

187085

URI

https://hrcak.srce.hr/187085

Publication date:

30.4.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 1.790 *