Skip to the main content

Professional paper

TURIZAM U EKONOMSKOJ POLITICI BOSNE I HERCEGOVINE

Semiha Repak ; Euroherc, direktor finasijskog sektora
Damir Muhić ; doktorant na Fakultetu za menadžment i poslovnu ekonomiju Univerziteta u Travniku


Full text: croatian pdf 148 Kb

page 121-131

downloads: 1.048

cite


Abstract

Za razliku od ostalih djelatnosti, koje su predmet programa mjera ekonomske politike, turizam je multidisciplinarna i naučna disciplina, istovremeno ekonomska i geografska, te kao takva nameće potrebu njenog sagledavanja sa jednog i drugog aspekta. To se najbolje da sagledati kod utvrđivanja strategije razvoja turizma na određenom prostoru, posebno kada govorimo o valorizaciji u turizmu. U ovom slučaju, imamo dva aspekta valorizacije. Prvi je valorizacija prostora na kome će se odvijati turistička kretanja (izgradnja materijalne osnove, infrastrukture i suprastrukture), a drugi aspekt se javlja u momentu valorizacije izgrađenih sadržaja. Navedeno nam nameće obavezu istraživanja ta dva aspekta, odnosno nameće obavezu sagledavanja principa na kojima se zasniva odnos turizam-prostor, kao i značaj turizma za privredu zemlje. Pozitivni efekti, koji nastaju potrošnjom turista u turističkoj destinaciji, posebno stranih posjetilaca, klasifikovani su u četiri velike grupe: ekonomsku, prostornu, socijalnu i psihološku.

Keywords

turizam; turista; potrošnja; ponuda i destinacija; valorizacija; ekonomske grupe; prostorni aspekt; sociološki aspekt; psihološki aspekt

Hrčak ID:

188879

URI

https://hrcak.srce.hr/188879

Publication date:

7.11.2017.

Visits: 2.105 *