Skip to the main content

Original scientific paper

Potrošačke preferencije mladih potrošača prilikom kupnje prehrambenih proizvoda

Sanja Jelić Milković orcid id orcid.org/0000-0003-0505-6970 ; Josip Juraj Strossmayer University in Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, Croatia
Ružica Lončarić ; Josip Juraj Strossmayer University in Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, Croatia
Jelena Kristić orcid id orcid.org/0000-0003-4465-2900 ; Josip Juraj Strossmayer University in Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, Croatia


Full text: croatian pdf 7.610 Kb

page 1-12

downloads: 780

cite


Abstract

Cilj je rada utvrditi koja su to za mlade potrošače relevantna intrinzična i ekstrinzična obilježja prehrambenih proizvoda pri kupnji u odnosu na njihove socio-demografske karakteristike. Za prikupljanje podataka korištena je metoda ankete, a kao instrument korišten je anketni upitnik. Istraživanje je provedeno na uzorku od N = 384 studenta Poljoprivrednog fakulteta u Osijeku (sada Fakulteta agrobiotehničkih znanosti Osijek). Rezultati istraživanja pokazuju kako su mladim potrošačima od velikog značenja ekstrinzična i intrinzična obilježja prehrambenih proizvoda. Od intrinzičnih obilježja mladim potrošačima najvažniji je okus, a od ekstrinzičnih marka proizvoda i povoljna cijena. Rezultati istraživanja mogu poslužiti kao okvir za buduća istraživanja potrošačkih preferencija i drugih grupa ispitanika.

Keywords

mladi potrošači; prehrambeni proizvodi; intrinzična obilježja i ekstrinzična obilježja

Hrčak ID:

214202

URI

https://hrcak.srce.hr/214202

Publication date:

14.12.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 1.797 *