Skip to the main content

Original scientific paper

KOMPONENTE SAMOREGULIRANOG UČENJA I ŠKOLSKI USPJEH

Majda RIJAVEC
Zora RABOTEG-ŠARIĆ
Renata FRANC


Full text: croatian pdf 224 Kb

page 529-541

downloads: 2.272

cite


Abstract

Istraživanje je imalo za cilj ispitati po kojim se
komponentama samoreguliranog učenja (strategije učenja,
vjerovanja o samoefikasnosti, ciljna orijentacija i
samopoštovanje) razlikuju učenici različitog školskog
uspjeha. U ispitivanju je sudjelovalo 256 učenika (130
dječaka i 126 djevojčica) petog i šestog razreda iz tri
zagrebačke osnovne škole. Rezultati su pokazali da se
učenici različitog školskog uspjeha me|usobno razlikuju u
većem broju ispitivanih varijabla. Na kraju rada diskutirano
je o tome kako razumijevanje strategija koje rabe učenici s
razvijenim samoreguliranim učenjem, njihove motivacije i
razvojne prirode tih sposobnosti mogu pomoći da se i manje
motivirane učenike nauči kako će poboljšati svoje učenje.

Keywords

Hrčak ID:

20319

URI

https://hrcak.srce.hr/20319

Publication date:

31.8.1999.

Article data in other languages: english german

Visits: 6.012 *