Izvorni znanstveni članak
KOMPONENTE SAMOREGULIRANOG UČENJA I ŠKOLSKI USPJEH
Majda RIJAVEC
Zora RABOTEG-ŠARIĆ
Renata FRANC
Sažetak
Istraživanje je imalo za cilj ispitati po kojim se
komponentama samoreguliranog učenja (strategije učenja,
vjerovanja o samoefikasnosti, ciljna orijentacija i
samopoštovanje) razlikuju učenici različitog školskog
uspjeha. U ispitivanju je sudjelovalo 256 učenika (130
dječaka i 126 djevojčica) petog i šestog razreda iz tri
zagrebačke osnovne škole. Rezultati su pokazali da se
učenici različitog školskog uspjeha me|usobno razlikuju u
većem broju ispitivanih varijabla. Na kraju rada diskutirano
je o tome kako razumijevanje strategija koje rabe učenici s
razvijenim samoreguliranim učenjem, njihove motivacije i
razvojne prirode tih sposobnosti mogu pomoći da se i manje
motivirane učenike nauči kako će poboljšati svoje učenje.
Ključne riječi
Hrčak ID:
20319
URI
Datum izdavanja:
31.8.1999.
Posjeta: 6.048 *